יוליה אפשטיין
יוליה אפשטיין

לאחר שארגנה את פרויקט "100 המתנדבים/בות בראשון לציון", עדי זהר בוחרת הפעם את הנשים המשפעות בראשון לציון, נשים שהשפעתן על דרך החיים של כל אחד מאיתנו במעשיהן, בכתיבה, הבעת דעה, בפעילות התנדבותית, בארגון חברתי ועוד…חלקן פורצות דרך ומעצבות את התרבות והחברה/ אתר האינטרנט של ראשון לציון Rishon4u.co.il נרתם לפרויקט של עדי ואנו כאן גם לפרגן וגם לפרסם את המיזם המבורך.

יוליה אפשטיין
יוליה אפשטיין

יוליה אפשטיין (45), מתווכת דירות ואשת ציבור, גרושה ואמא לילדה בת 17, עזרה למקסים בביצקי ועם עוד כמה חברים להקים תנועת ראשונים, תנועה שנותנת ועוזרת לכל דוברי רוסית בעיר. בחרתי ביוליה כי היא אישיות מקסימה עם הרבה אנרגיות חיוביות פעילה בקרב הקהילה, היא מסייעת רבות לדוברי הרוסית בעירנו בכל התחומים- מחלוקת סלי מזון, רהיטים וקשר בינם לבין העירייה ועד תרגום חדשות מעברית לרוסית לרווחתם והתערותם בקהילה ובכך משפיעה רבות על חייהם.

מה מחבר אותך לראשון לציון?
נולדתי באוקראינה וסיימתי את לימודיי שם, עליתי לארץ בשנות ה90 שראשון לציון הייתה שונה מעכשיו. התחברתי מאוד לתושבים בעיר ולאווירה המדהימה בעיר שלנו, בתור עולים חדשים, הרבה מאוד אנשים עזרו לנו ומאז הבנתי שזאת עיר מיוחדת ולמדתי מהם מה זה טוב לב אמיתי.

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום שלך?

יוליה אפשטיין
יוליה אפשטיין

בגיל 17 שכרנו אני ומשפחתי דירה בתיווך הפסגה בראשון לציון אחרי סיימתי ללמוד באולפן ומכינה לאוניברסיטה באתי להגיד שלום לאותו משרד ומאז נשארתי שם ל-30 שנה.

מה מאפיין את קהל היעד שאת עובדת איתו?
מאז העלייה הגדולה בשנות התשעים, מאוד אהבתי לעזור לאנשים גם למצוא בתים וגם למצוא עבודה ועזרתי בכל תחום האפשרי לעולים החדשים, שלא כל כך ידעו עברית והיו זקוקים לעזרה, ומאז הלקוחות שמגיעים יודעים שיקבלו כל עזרה אפשרית בכל תחום. רוב הלקוחות מאז נהיו חברים טובים שלנו ואנחנו שומרים על קשר חברי וחם.

הישג שאת גאה בו במיוחד?
הצלחתי עם סגן ראש העיר מקסים בביצקי ועם עוד כמה חברים להקים תנועת ראשונים, תנועה שנותנת ועוזרת לכל דוברי רוסית בעיר. המטרה שלי, אישית, לחבר בין דוברי הרוסית בעיר כמה שאפשר ולהסביר להם כל דבר שקורה בעירנו.

תנועת ראשונים
תנועת ראשונים

מה ההחלטה הכי טובה בתפקיד?
ההחלטה הכי טובה שלי היא לעזור לבן אדם שבא לקנות דירה לקבל את ההחלטה והאפשרות הכי טובה בשבילו.
וכל פעם שאני מצליחה להגיע למטרה ואני רואה את שביעות הרצון של הלקוח אין שמחה ממני.

אם הייתה לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחרת ומדוע?
הייתי בוחרת בתיק העלייה כי כל חיי אני עוסקת בעזרה לעולים החדשים ומבינה מקרוב את התחום הזה ואת הבעיות בקשר לכך. כמו כן, אני מאוד גאה בהישגים של דוברי רוסית בעיר שלנו.

מה האני מאמין שלך להצלחה בחיים או בקריירה?
אני מאמינה במעשים טובים בחיוך ובלתת. זה מה שמוביל אותי לכל החלטה בחיים- אני אעשה טוב ובטוחה שהטוב יחזור אליי.

מהו הבילוי המשפחתי המועדף שלכם?
אני והבת שלי מאוד קשורות, ממש כמו חברות טובות וכל בילוי שלנו יותר טוב מהאחר .

מה את מאחלת לעצמך?
אני מאחלת לעצמי ולכל עם ישראל להיות מאושרים ובריאים.

תגובות

תגובות