עו״ד מירית ענתבי
עו״ד מירית ענתבי

לאחר שארגנה את פרויקט "100 המתנדבים/בות בראשון לציון", עדי זהר בוחרת הפעם את הנשים המשפעות בראשון לציון, נשים שהשפעתן על דרך החיים של כל אחד מאיתנו במעשיהן, בכתיבה, הבעת דעה, בפעילות התנדבותית, בארגון חברתי ועוד…חלקן פורצות דרך ומעצבות את התרבות והחברה/ אתר האינטרנט של ראשון לציון Rishon4u.co.il נרתם לפרויקט של עדי ואנו כאן גם לפרגן וגם לפרסם את המיזם המבורך.

עו״ד מירית ענתבי
עו״ד מירית ענתבי

עו"ד מירית ענתבי, אמא לעמית בת 18, ובר בן 29, למדה בגימנסיה הריאלית בראשון לציון,  בשירות הצבאי שלה תפקדה על תקן קצינת תרגילים ותאום במרכז הדרכה (מה"ד).בעלת שלושה תארים אקדמאים (תואר ראשון ושני במשפטים ותואר בפסיכולוגיה). מייסדת משרד עורכי דין מוביל בתחומים אזרחי-מסחרי; משפחה וירושה, מקרקעין, חוזים, חברות, פשיטות רגל ועוד; יועצת בענייני חקיקה לשרים וחברי כנסת ויו"ר פורומים בלשכת עורכי הדין; ומייסדת מרכז "עמית" – לגישור ובוררות בענייני משפחה ועסקים.

עדי זהר: "בחרתי בעו״ד מירית ענתבי בגלל שהיא מסמלת בעיניי את דמות האישה החזקה, הקרייריסטית שלא מתנצלת על כך. מעבר לזה, היא בעלת משרד עורכי דין משלה, יועצת חקיקה בכנסת, יו״ר ועדות בלשכת עורכי הדין, פעילה חברתית ופוליטית והכי חשוב מקדמת, באופן קבוע, את זכויות האדם במדינתנו."

מה מחבר אותך לראשון לציון?
‎ילדות מאושרת, הוריי ואחי, ילדיי. ‎הפוטנציאל הגלום בה להתפתחות עבור תושבי העיר וילדיה.

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום שלך?
‎הרדיפה מגיל צעיר באופן בלתי פוסק אחר אמת וצדק, מחד, ותרומה לזולת ורצון להגן על זכויות יסוד של האזרח, מאידך.

עו״ד מירית ענתבי
עו״ד מירית ענתבי

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אליך?
‎לקוחות ללא אבחנה מגדרית, המבקשים שוויון, צדק וניצחון. ‎בנוסף, מגיעים אלי התיקים המורכבים ביותר, בזכות הישגיי והיכולת שלי לסגור תיקים בהסכמים במקום מלחמות של שנים בבתי משפט. ‎רבים מלקוחותיי הם עורכי דין, שופטים ומשפחותיהם ושועי הארץ ששמים ביכולות המקצועיות שלי את מבטחם.

עו״ד מירית ענתבי
עו״ד מירית ענתבי

הישג שאת גאה בו במיוחד?
‎משרד עורכי הדין שהוקם על ידי שהפך למוביל בתחומי עיסוקו. ‎זכיות בתיקי לקוחות שהפכו לתקדימים משפטיים בישראל. המהפכה שיזמתי בכנסת בשנת 2015 בדיני משפחה – שוויון בעת גירושין לטובת הילדים; בזכותה שינו השופטים את ההלכות בבתי משפט לשוויון בהורות ובמזונות, על אף שהצעות החוק שכתבתי עלו לקריאות בכנסת אבל טרם עברו סופית. ‎על יסוד חוות דעתי שנכתבה לבקשת השרה למשפטים לשעבר ופרקליט המדינה תוקן הדין בנושא תלונות השווא; העמדה לדין של מתלונני שווא, מה שבעבר לא ניתן היה לעשות. היקף תלונות השווא פחת.

מה ההחלטה הכי טובה בתפקיד?
‎לתרום מזמני (המועט גם כך) למען החברה. להילחם ולהוביל שינויים בבתי המשפט ובכנסת לטובת קהל לקוחותיי והציבור הרחב. ‎לפתוח משרד בראשון, אחרי למעלה מ-25 שנים שהייתי שותפה במשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתל אביב.

אם הייתה לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחרת ומדוע?
‎אני מכהנת כנציגה מטעם ראש העיר בוועדה לזכויות הילד. אשמח לכל תיק המקדם את זכויות האדם והשוויון.

מה האני מאמין שלך להצלחה בחיים או בקריירה?
‎אין קיצורי דרך ומזל. אם שואפים לשלמות והישגים גבוהים נדרשות מצוינות, חריצות, אינטליגנציה רגשית ואישית.

עו״ד מירית ענתבי
עו״ד מירית ענתבי

‎מהו הבילוי המשפחתי המועדף שלכם?
‎טיולים בעולם, ארוחות במסעדות איכותיות, גינון בגינת ירק בבית, ספורט.

מה את מאחלת לעצמך?
‎בריאות, אושר ולהמשיך לקדם ולהוביל את זכויות האדם בישראל.

עו״ד מירית ענתבי
עו״ד מירית ענתבי

תגובות

תגובות