השבוע, התקיים בראשון לציון הפנינג מתנדבי פתחון לב יחד עם עיריית ראשון לציון ובמעמד ראש העיר, רז קינסטליך  ומנכ"ל פתחון לב אלי כהן, ויחד חולקו סלי מזון למבקשי הסיוע בעיר.
ימים ספורים לפני ערב ראש השנה, פרסם ארגון "פתחון לב" נתונים מדאיגים אודות עלייה של 28% בביקוש לסלי מזון לעומת ראש השנה בשנת 2020.
לאירוע הגיעו מספר שיא של מתנדבים, תושבי ראשון לציון, שהגיעו על מנת לסייע ולחלק את סלי המזון למשפחות נזקקות בעיר.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "תושבי ראשון לציון ניחנו ביכולת התנדבות מדהימה, כפי שניתן היה לראות ביום החלוקה. יש לנו בעיר מערך של למעלה מ-8000 מתנדבים ומתנדבות שגם בשנת הקורונה סייעו למנהל לשילוב חברתי בעירייה בכל הקשור לחלוקת מזון, הפגת בדידות לאזרחים ותיקים ועוד׳. אני רוצה להודות לכל תושבי ותושבות ראשון לציון שהגיעו ולקחו חלק בהתנדבות, לעמותת ״פתחון לב״ ולמנכ״ל אלי כהן, על העשייה הברוכה בעיר ובכלל״.
מנכ"ל פתחון לב, אלי כהן: "אנו פועלים מסביב לשעון על מנת לספק כמה שיותר ארוחות חג וסלי מזון למבקשי הסיוע שלנו ברחבי הארץ, אני מברך על שיתוף הפעולה החשוב עם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך. ארגון פתחון לב פועל מראשון לציון, ׳בסיס האם׳ שלנו הוא כאן, בעיר הזאת ומכאן אנחנו משנעים את חבילות המזון שלנו לכל הארץ. ראש העיר הוא שותף מלא לעשייה חברתית משמעותית. אני מאמין שיחד איתו ועם מתנדבי העיר נוכל לשמח יותר משפחות בערב השנה החדשה, אני קורא למתנדבים נוספים להגיע ולהירתם למען החלש בשביל עתיד טוב יותר"
בתמונה: ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, יו"ר המועצה הציבורית של פתחון לב, יוסי פלד, מנכ"ל פתחון לב, אלי כהן. קרדיט תמונות: יוסי אלטרמן

תגובות

תגובות