הרשות לביטחון קהילתי פותחת את חודש המודעות למוגנות ברשת .במהלך החודש ניפגש בשלל הרצאות, הדרכות ואירועים – לילדים, להורים ולבני הגיל השלישי במטרה אחת: להפוך גם את מרחב הסייבר לכמה שיותר בטוח.
מוזמנים להצטרף אלינו לאירוע הדגל – צעדה נגד חרמות, ביוזמת הנהגת ההורים העירונית ותחת המסר "חרם זה צלקת". הצעדה תצא מרחבת בניין העירייה ביום א', 19.2.23, בשעה 17:00.

מווזמנים להצטרף גם לכנס "מוגנות בעולם של חדשנות", ביום ד', 8.2, בין השעות 17:00-20:00, במרכז שוורץ רייסמן לחינוך מדעי (רח' תמר אבן 3).

בכנס תתקיים גם הרצאה בנושא "מוגנות בעולם המטאוורס" עם ד"ר עמיר גפן, ממקימי מוקד 105, חוקר ומומחה למוגנות ברשת; וההרצאה: "LIKE, אושר ומה שביניהם" עם יוליה פולטקין, שחקנית, מנחת קבוצות ואושיית רשת.

בנוסף, במהלך החודש יושקו המיזמים הבאים:

קופסאות מנוחה לניידים – קופסאות שיופצו בגני הילדים במסגרת מיזם "זה הזמן שלנו לדבר", לשיפור השיח במרחב הציבורי ויצירת מרחב זמן פנוי ממסכים. ההפצה תתבצע על ידי תוכנית "יום של תכלת" של הרשות לביטחון קהילתי ובשיתוף מינהל קהילה ומינהל חינוך.

מנהיגוטק – טיפוח מיומנויות מחשב ושימוש נבון בטכנולוגיה בקרב תלמידים מובילים בבתי הספר היסודיים.

מצמיחים – סדנאות כישורי חיים והתנהלות נבונה ברשת בקרב תלמידים ותלמידות בחטיבות העליונות.

סאן ספארק – הכשרה לנוער יוצא חבר העמים במקצועות המחר בהייטק (שיווק ברשתות חברתיות/ יוטיוב/ אינסטגרם) והקניית ערכים להתנהלות נבונה ברשת.

הרצאות בבתי הספר – מגוון הרצאות במהלך שנת הלימודים בנושאי מוגנות ברשת וחרמות בחסות מינהל החינוך והרשות לביטחון קהילתי.

הרצאות לבני נוער במרכזי הנוער בעיר – שיתוף פעולה בין אגף נוער וצעירים והרשות לביטחון קהילתי.
כל הפעילויות הן בשיתוף הרשות לביטחון קהילתי, מינהל החינוך, אגף הנוער והצעירים והמינהל לשילוב חברתי.

לפרטים נוספים היכנסו ללינק הבא:

תגובות

תגובות