מתחם האלף בראשון לציון

אוהד דנוס, כיום שמאי ולשעבר יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, ביצע מיפוי בשכונות המגורים השוות ביותר להשקעה בימים אלה בעקבות עליית הערך המשמעותית הצפויה בהן בשנים הקרובות.

להלן השכונות בראשון לציון ובבאר יעקב שעלולת לייצר עבורנו תשואה גבוהה ולהוות את אפיק ההשקעה הנבון ביותר למגורים.

השכונה מחיר ממוצע דירת 4 חדרים מקבלן צפי לעליית מחירים בטווח 5 שנים הבאות התשואה המוערכת
מתחם האלף – ראשון לציון 2.2 מיליון שקלים 2.8 מיליון שקלים 27%
צריפין ובאר יעקב 1.8 מיליון שקלים 2.1 מיליון שקלים 17%

 

מתחם האלף בראשון לציון :

אזור "מתחם האלף" נמצא במערב העיר ראשון לציון, מרחק הליכה מחוף הים המהמם של העיר. המתחם משתרע על פני שטח של 1000 דונם ועל כך נקרא מתחם האלף ועתיד לאכלס 5,550 יחידות דיור וכ- 1.6 מיליון מ"ר של מסחר, בילוי, פנאי ותעסוקה לעיר .

"מתחם האלף" הינה שכונת המגורים הכי גדולה במטרופולין גוש דן, המאושרת לבנייה בקרקע פרטית בימנו.  המתחם גובל בתחנת הרכבת משה דיין ועם קו המטרו העתידי הראשון – M1 של חברת נתיבי איילון.

תושבי מתחם ה-1000 והמועסקים בו יוכלו ליהנות מתחבורה ציבורית זמינה, אמינה, ובטוחה, לכל גוש דן, אזור השרון והשפלה.

מתחם האלף בראשון לציון

" מתחם ה-1000 הינו מהבודדים המתוכננים מהיסוד, בניגוד למגה שכונות מגורים חדשות שנבנו כ- "אזורי שינה" – שכונות שחוזרים רק לישון בהן, אבל אין מה לעשות בהן בהיבטי עבודה, פנאי ובידור.

במתחם ה-1000 צפויים להיבנות פארק הייטק, גנים, חנויות ומסחר קרובים לבית, כמו גם שטחי ציבור ופונקציות ציבוריות נדרשות כגון קריית חינוך, פארקים ועוד. עיריית ראשון לציון החלה כבר לפני את עבודות הפיתוח והתשתית במתחם האלף.

כיום ראשון לציון מהווה את אחת הערים האטרקטיביות והמבוקשות בישראל. הסמיכות לתל אביב וגוש דן, איכות השירותים העירוניים המסופקים לתושבי העיר, מיקמו את ראשון לציון בשנת 2017 במקום החמישי בדירוג הערים היקרות ביותר בארץ, שבוצע על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה.

מחירה הממוצע של דירה חדשה בשכונה שתקום (4 חדרים) צפוי לעמוד על 2.2 מיליון ש"ח.

צפי לעליית מחירים בטווח של 5 שנים: 2.8 מיליון ש"ח.

תשואה מוערכת: 27%.

שכונת "צריפין " באר יעקב :

על השטח של המחנה הצבאי צריפין, עתידה לקום שכונה חדשה הכוללת מגורים, תעסוקה, מסחר, פנאי ובילוי.  השכונה תתפרס על פני 40 אלף מ"ר עליהם צפויים להיבנות 3,100 יחידות דיור למגורים, 125,000  מ"ר למשרדים ו- 15,000 מ"ר למסחר.

השכונה החדשה בראשון לציון ממוקמת במיקום אסטרטגי בסמוך לצירי תנועה מרכזיים כגון כביש 431 שיאפשרו נגישות מקסימלית, לכביש 6, נתיבי איילון, כביש 4 וכביש 44, תחנת הרכבת של באר יעקב והקו החום של הרכבת הקלה המתוכננת

מחירה הממוצע של דירה חדשה (4 חדרים) בשכונה שתקום עומד על 1.8 מיליון ש"ח.
צפי לעליית מחירים בטווח של 5 שנים: 2.1 מיליון ש"ח.
תשואה מוערכת: 17%.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here