צילום: תום סיימון

בסוף השבוע, התקיים אירוע השקת משרדי המכירות של חברת "סלע בינוי" בפרויקט שעתידה הוביל   בראשון לציון. מי שבלטה בנוף הייתה השחקנית דנה פרידר,"TOO  TOWERS" את קמפיין שיווק הדירות של הפרויקט, אשר חגגה באירוע גם את יום הולדתה ה33, עם עוגה וברכות.

באירוע נכחו מנכ"ל קבוצת אמנון מסילות, אמנון סלע, מנכ"ל סלע בינוי, איתמר סלע, מנכ"ל איסתא נכסים, עו"ד שמעון סיבוני, הנהלת החברה ורוכשים בפרויקט.

"TOO TOWERS"

הינו פרויקט של החברות 'סלע בינוי' ו'איסתא נכסים' הינו פרויקט דגל בשכונת נרקיסים החדשה בעיר. השכונה מוקמת במקום מחנה צריפין לשעבר. הפרויקט כולל שני מגדלי מגורים בני 26 קומות כל אחד, עם 96 דירות בכל מגדל כשבכל קומה 4 דירות.

תחילת הבנייה כבר החלה ונמצאת בשלבים מתקדמים. האיכלוס מתוכנן למהלך הרבעון האחרון של שנת 2022. 75% מהדירות בפרויקט הוקצו למכירה במסגרת תכנית ההוזלות הממשלתית, והשאר לשוק החופשי.

בימים אלה משווקות לקהל הרחב דירות 5 חדרים, בנות 130 מ"ר עם 20 מ"ר מרפסת. כמו כן, משווקות דירות מיני פנטהאוז של 6 חדרים בנות 192 מ"ר עם 102 מ"ר מרפסות. כלל הדירות שנותרו לשיווק כוללות 2 חניות מקורות ומחסן לכל דירה. בנוסף, בפרויקט מתוכנן לובי מפואר ומועדון דיירים גדול ומפנק.

תגובות

תגובות