פרויקט דוניץ בקריית האמנים בראשלצ פברואר 2020 צילום דוניץ

חברת "אחים דוניץ" מדווחת על התקדמות בבניית פרויקט "דוניץ בקריית האמנים" בראשל"צ: הבנייה של השלד של המגדל השישי הגיעה לקומה 12 והחברה כבר החלה בביצוע עבודות הגמר, כאשר העבודות על החלוקה הפנימית נמצאות בקומה השביעית.

המגדל השישי נמצא בשיווק ואכלוסו צפוי לסוף שנת 2022. חמשת המגדלים הראשונים של הפרויקט כבר אוכלסו במלואם.  בפרויקט מוצעות למכירה דירות בקומות גבוהות. דירות  4 חדרים  מקומה 15 ומעלה נמכרת החל מ-1.97 מיליון שקל, ודירות 5 חדרים מקומה 22 ומעלה החל מ-2.4 מיליון שקל.

לדברי נסים אחיעזרא, מנכ"ל אחים דוניץ: "הבנייה בפרויקט בקריית האמנים מתקדמת בקצב מהיר, תוך שמירה על סטנדרט ואיכות בנייה גבוהים. המגדל הנמצא בימים אלו בבניה הוא השישי מתוך 14 שייבנו בסך הכל, ואנו שבעי רצון מהתקדמות זו, כמו גם מקצב המכירות בו".

פרויקט קריית האמנים הוא אחד הפרויקטים הגדולים מסוג בינוי פינוי. מדובר על חמישה בנייני רכבת ומספר בניינים נמוכים הכוללים 276 יח"ד שניבנו בשנות ה-50 וה-60 של המאה הקודמת, ללא מעלית ללא חניון וממדים. במסגרת הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד פייגין אדריכלים,  החברה מקימה כ-1400 יח"ד ב-14 מגדלים מפוארים בני 19-31 קומות, הכוללים בין היתר, חניונים תת קרקעיים, לובי יוקרתי, שלוש מעליות חדישות ועוד.

תגובות

תגובות