בימים אלה יושבעו חברי מועצת העיר ראשון לציון, חלקם בפעם הראשונה וחלקם ותיקים שישבו בקדנציות קודמות בתיקים שונים ודומים. מייד לאחר טקס ההשבעה יצטרכו להיכנס מפוקסים לתפקיד, להתחיל לקבוע מדיניות (אותה צריכים לבצע פקידי העירייה), להשתתף בדיונים בוועדות של העירייה וכמובן להשתתף בישיבות מועצת העיר (שמתקיימות אחת לחודש) בהן מתקבלות כל ההחלטות החשובות בהצבעת רוב…. וכל זה בהתנדבות.

פרויקט "חבר המועצה הבא" של אתר Rishon4U.co.il מציג בפניכם החל מהיום את כל חברי המועצה החדשים, כל חבר מועצה קיבל שאלון והתבקש לשלוח את תשובותיו ותמונות נבחרות, אז קבלו את הסנונית הראשונה בפרויקט – איתי מתיתיהו.

איתי מתיתיהו (יש עתיד), בן 34 ונשוי לאור ואבא לדניאל בן השנתיים. איתי נולד בנווה חוף עוד בתקופה שקראו לה פואבלו , התחנך בבית ספר חופית ומשם המשיך לחטיבה ותיכון אבני החושן ( מקיף י') .

איתי, רו"ח עצמאי, מייסד ומנכ"ל של ארגון helpapp – הדרך הקלה להתנדבות שנועד להנגיש את תחום ההתנדבות בארץ ובעולם, שני המיזמים העיקרים שלהם הם : משלחות סיוע לבתי יתומים באפריקה, ומיזם יומולדת חברתית פה בישראל.

בין תחביביו: לשחק כדורסל , סנובורד ובילוי בחוף הים.

איזה תיק קיבלת ומהם תחומי האחריות בתפקיד?
תיק הנוער והצעירים – התיק כולל, את בני הנוער שלנו, את תנועות הנוער, את מרכזי הנוער, חיילים, חיילים משוחררים, סטודנטים וזוגות צעירים.

מהם הנושאים הבוערים שאתם מתכוונים לטפל תחילה?
אני מאמין מאוד בחינוך הבלתי פורמלי ואחת המשימות הראשונות שלי היא שלכל ילד בראשון תהיה מסגרת בלתי פורמלית, בין אם בספורט, תנועות נוער, וחוגים. ישנן שכונות שלצעירים אין תעסוקה ואנו חייבים להכווין את הילדים הללו כדי לתת להם סיכוי לעתיד טוב יותר .

במידה ולא היית זוכה בתיק הנוכחי, איזה תיק נוסף היה מעניין אותך לקבל?
במידה ולא הייתי מחזיק את תיק הנוער והצעירים הייתי בוחר להחזיק את תיק הרווחה או את תיק החינוך .

מה גרם לכם לקום בוקר אחד ולהחליט להתמודד על תפקיד במועצת העיר?
הסיבה שאני החלטתי להתמודד היא שראשון לציון היא עיר נהדרת אבל יש בה המון פערים חברתיים, ישנם ילדים שנוסעים עם מרצדס לבית ספר , שאיתם אגב אין לי בעיה , וישנם ילדים שאין להם מה לאכול ביום שישי בקידוש ולהם אנחנו חייבים , פשוט חייבים לעזור.

מה מחבר אותך לראשון לציון?
זה הכי קל , נולדתי פה, התחנכתי פה, כל המשפחה שלי גרה בראשון לציון, החברים שלי, שיחקתי פה בקבוצת הכדורסל של מכבי ראשון והפועל ראשון, הבן שלי מתחנך פה בעיר, אני בוגר של המסלול לראיית חשבון פה במכללה למנהל, כמו כן בתקופה הזו כיהנתי כסגן יו"ר ומנכ"ל אגודת הסטודנטים במכללה למנהל, ובקיצור ראשלצי בכל הכח 🙂

מה חסר לך בראשון לציון?
חסר לי מרכזי נוער, בהמון שכונות, חסר לי קהילתיות בין הדור הצעיר לדור המבוגר, יש מגמה חיובית בעיר אבל יש לנו הרבה עבודה בתחום הזה.

משהו שראית במקום אחר והיית שמחה לראות גם אצלנו בעיר
בעיריית יבנה קיים פרויקט מדהים של נשים אחרי לידה , זה מרכז שמספק לנשים אחרי לידה הכוונה,קורסים ובעיקר קהילה. זה משהו ייחודי שמאוד אשמח לקדם בראשון לציון.

מהו הבילוי המשפחתי המועדף שלכם?
יום שישי בצהריים אני ואור אוספים ביחד את דניאל , והולכים למסעדה טובה, ולאחר מכן ישנם שנ"צ שלושתנו ביחד במיטה, ואחרי זה אני ממשיך עם דניאל לחוג שחייה, בערב שחוזרים, מדליקים נרות שבת והולכים לעשות קידוש אצל סבא וסבתא.

 

אוכל מועדף?
יפני, אסייתי, איטלקי

מי הכי מצחיק אותך?
שחר חסון פשוט שובר אותי

אתה חוזר מיום עבודה מטורף, איזו מוסיקה מרגיעה אותך?
Qween, beatels, scorpions, u2

מסר/תודות/הבטחה לבוחרים שלכם…
אני רוצה להגיד תודה ענקית לפעילים ולחברי הרשימה שעבדו ימים כלילות, למשפחה, לחברים, להורים היקרים ולאשתי המדהימה על התמיכה האינסופית. וכמובן לכם, תושבי ותושבות ראשון לציון, שנתתם לנו את הכוח ועכשיו חובת ההוכחה היא עלינו. החל מהיום, אנחנו הולכים לעבוד ביחד אתכם ולמענכם!

מה אתה מאחל לעצמך בקדנציה הנוכחית?
אני מאחל לי ולחברת הסיעה שלי שנדע להתמודד עם האתגרים הלא פשוטים, שנדע להבחין בין טובת התושבים לבין אינטרסים אישיים, ושתמיד נישאר נאמנים לערכים שלנו ולציבור שתמך בנו.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here