צילום יוסי אלתרמן

הראשונים לחזור לספסל הלימודים הם תלמידי החינוך המיוחד. כך החליטה הממשלה ובעירייה נערכים לכניסה חלקה למוסדות החינוך. החל ממחר (21.4.20) יפתחו בתי הספר וגני הילדים של החינוך המיוחד בעיר. עוד הערב צוותי בית הספר יצרו קשר עם ההורים כדי לתאם מועדים למפגשים.

הלמידה תתקיים בקבוצות של 2-3 תלמידים במרחב הגן/הכיתה ולמשך שלוש שעות. תהיה הקפדה על הפסקות במרחב ובזמן נפרד וכן תוך חבישת מסכות.

יום למחרת, ביום רביעי (22.4.20), יחזרו גם תלמידים הלומדים בכיתות חינוך מיוחד בבתי הספר הרגילים. גם תלמידים הלומדים בשילוב סל אישי יגיעו בהתאם למערכת האישית. נציין כי גם כאן, צוותי בית הספר ייצרו קשר עם ההורים לבניית מערכת אישית. בסך הכל יחזרו השבוע ללימודים כ-3000 תלמידי החינוך המיוחד, החזרה תעשה באופן מבוקר והדרגתי.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "ימים אלו לא קלים עבור אף אחד, אנחנו מבינים שעבור ילדי החינוך המיוחד הם עשויים להיות קשים יותר ולכן אנחנו נערכים לאפשר לילדים ובני משפחותיהם קיום שגרה חדשה. כולי תקווה שנצא מהמשבר הזה במהרה וכלל התלמידים ישובו לספסל הלימודים".

יש לציין כי הפעילות תתקיים תוך הקפדה על הנחיות הבריאות וההיגיינה לשמירה על בריאותם של כלל המשתתפים, תלמידים וצוותים כאחד. באחריות ההורים להביא את ילדיהם למוסד החינוכי ולאסוף אותם בסוף יום הלימודים.

סגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר, הוסיפה: "אנחנו נערכים להבטחת שלומם של תלמידי וצוותי החינוך המיוחד- העירייה דאגה לניקיון ולחומרי חיטוי, ולאביזרי הגנה לצוותים, וכל המוסדות ערוכים לקראתם במידת האפשר במצב הנוכחי. תודה לכל העושים במלאכה, ונקווה שהחזרה לשגרה חלקית תאפשר לילדי החינוך המיוחד לשוב ולהתקדם ותיתן קצת הפוגה למשפחות".

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here