יום האהבה בראשון לציון - צילום: אבי קקון (ארכיון)

החברה העירונית – אגף תרבות מציג: פסטיבל אהבה ראשוני – הפנינג לכל המשפחה. בערב מופלא אחד נחגוג ביחד יום הולדת לעיר בסימן אהבה.

22.7 בעיר ההיסטורית, רחוב אחד העם – ראשון לציון בין השעות 19:00-23:00

בין המבנים ההיסטוריים והרחובות המוכרים נוכל לגלות באור חדש את היופי וקסם שטמונים בעיר ראשון לציון ולבלות יחד כקהילה בחוויה שמחה ובלתי נשכחת. הרחוב יהפוך לחגיגה של אור ואהבה כשכל החושים מופעלים עם מופעים, מיצג וידאומאפינג חגיגי, עשרות דמויות מוארות, מופעי אקרובטיקה ומיצגים לאורך הרחוב.

על חזית בניין בית הכנסת הגדול יוצג מיצג מרשים שחוגג את יום ההולדת ה 139 של העיר כולל עיצוב, אנימציה ופסקול מקורי יוקרן בלופ ויקבל את פני הקהל במופע צבעוני ומרשים ששולט על הרחוב כולו ונראה למרחוק

על הבמה המרכזית יתקיים מופע מקורי שמופק במיוחד עבור טו באב בראשון לציון: LOVE – מופע בימתי עשיר, עוצמתי ומסחרר, כאשר לצלילי ביצועים חיים של שירי אהבה קלאסיים יעלה מופע עתיר אפקטים, החוגג בגדול את חג האהבה ומשלב בין וידאו ארט על מסכי לד, רקדנים, להטוטנים ואקרובטיקה אווירית.

המופע יעלה פעמיים במהלך הערב ובין המופעים יתקיימו הופעות של כוחות מקומיים מופעי תנועה ומוסיקה של מיטב הלהקות המקומיות.

הרחוב כולו יהפוך לעולם מופלא ומכשף, שיואר ויקושט במיוחד לחג האהבה, בו יפגוש הקהל דמויות קסומות ומרשימות, להטוטנים מלכותיים וסיפורי אהבה נודדים ויוכל לתקשר, להצטלם, להקשיב ולהיות חלק מחוויה חד פעמית ומרשימה.

על מנת להשלים את החוויה החושית יפוזרו ברחוב משאיות אוכל  ויציעו שלל טעמים, ריחות וצבעים. מתחם יין יוקם בחצר מוזיאון ראשון בשיתוף עם עלמיא, חנות היין המקומית, ויאפשר הפוגה רומנטית מהחגיגות ברחוב.

תגובות

תגובות