יש לכם תוכניות ליום הבחירות? יום הבחירות שיתקיים ב-9.4 הוא גם יום שבתון על פי החוק. לפני שאתם גולשים לנבכי האינטרנט בחיפוש אחר עיסוק לילדים, עיריית ראשון לציון מזמינה אתכם ליום פעילויות גדוש במיוחד במדרחוב רוטשילד ובלובי בניין העירייה.

זה יתחיל ב-10:30 בבוקר עם משחקי ילדות ענקיים לכל הגילאים, למשל שולחנות משחק, פעלתון לקטנטנים, תחנות משחק כמו קליעה למטרה, הפעלות חישוק, בלוני ענק, סדנאות יצירה וציור, משחקי חשיבה ודמויות שטח מדליקות ברוח יום הבחירות.

בנוסף, תתקיים הפעלה מוסיקלית חווייתית עם מספר הסיפורים, רן זמיר, מתוך ספרו של מאיר שלו – "וניל על המצח ותות על האף".

בשעה 11:00 תתקיים פעילות לקהל הבוגר יותר: סדנת ביודנסה. מדובר בסדנה שמחה ואנרגטית שמבוססת על תנועה ומשלבת מוסיקה וריקוד. הפעילויות במדרחוב רוטשילד יתקיימו עד השעה 14:00.

לאחר מנוחת הצהריים, מוזמנים התושבים ל"שלישי משפחתי" בלובי העירייה שיהפוך לחצר משחקים צבעוני,  כאשר בשעה 17:30 יחל מופע קסמים עם הקוסם גיא ברכה, מטובי הקוסמים בישראל שיעלה במופע  "הרבה מעבר לקסם".


מוזיאון אגם מזמין משפחות וקהל רחב להתבונן | להביע | להשפיע

סיורים ופעילות ייערכו לאורך היום וילוו בשיח בין המבקרים בנושאי בחירה בין נקודות מבט דרך פריזמת האמנות וקלפי מיוחדת בין הילדים לבחירת עבודתו האהובה ביותר של אגם.

לגילאי 5 ומעלה -מחיר מיוחד לתושבי ראשון לציון | ילדים חינם

מוזיאון אגם I מיש"ר 1 ראשון לציון 03-5555900


חי כיף

חברים ומבקרים יקרים, היום הוא יום הבחירות, חיות החי כיף כבר החליטו לבחור בכם המבקרים הפוטנציאלים, אנחנו כאן לשירותכם ונשמח לראותכם לפני או אחרי הביקור החשוב בקלפי…ועוד דבר חשוב, גם פינת הליטוף תהיה פתוחה עבורכם.

החי כיף יהיה פתוח היום שלישי 4.4 משעה 9.00 בבוקר עד 18:30,

הקופות יהיו פתוחים עד השעה 16.30 – מחכים לכם !!!!


 20:00- סדנת ריקוד סלסה – מהצעד הראשון בבית העם.


מבלים ונהנים בקאנטרי 360 מערב

ביום הבחירות מבלים ונהנים בקאנטרי 360 מערב רק במחיר של 25 שקלים לכל היום, תזדרזו כי מספר המקומות מוגבל !!

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here