יום העיון יתקיים ביום שלישי 18.10 בשעה 15:00-19:00 בזום והוא פתוח לקהל הרחב וללא עלות ההרצאות מתקיימות בשיתוף עם יוזמה דרך הלב שמפעילה את פרויקט צרכנים נותני שירות למשפחות מתמודדי נפש

ההתנסות האישית המצטברת היא עולם שלם הניתן להעברה. תמיכת עמיתים בלתי פורמלית קיימת שנים רבות, אך המיסוד שלה וההכרה ביתרונותיה מטעם הממסד התפתחה מאד בשנים האחרונות. העסקה של אנשים עם ידע מניסיון קיבלה תמיכה פורמלית ממשרד הבריאות כשלראשונה בשנת 2005 נפתח קורס הכשרה לעובדי שיקום בעלי ידע מניסיון אישי. ובתחום המשפחות כאשר במכרז של 2016 נכנסה פונקציה רשמית לצוותי המרכזים של בני משפחה בעלי ידע מניסיון.

במרכזי יה"ל שמפעילה עמותת איכות בשיקום נותנים משקל רב לשילוב בני המשפחה עם ידע מניסיון בצוות, ולערך המוסף שהם מביאים. מאחר ושילוב התורות יכול לקדם את המשפחה כולה והמתמודד בפרט בתהליך השיקום וההחלמה. כחלק מהאג'נדה של מרכז יה"ל לשיתופי פעולה עם גורמי שיקום וטיפול, מרכזי יה"ל יצרו קשר עם
יוזמה דרך הלב שמכשירה ומלווה אנשים עם ידע מניסיון ובנו יום עיון שיעסוק בנושא המרתק והמאתגר הזה. ביום העיון ידובר על מהו ידע מניסיון אישי , היתרונות שלו, כיצד ניתן להשתמש בו לצורך שיקום אישי ולמען סיוע לאחר, מה האתגרים בשילוב הידע מניסיון אישי בעבודה, אנשים עם ידע מניסיון אישי יספרו מה הוביל אותם "להתמסד" בתחום ולהפוך את הניסיון האישי שלהם לכלי עזר לאחרים וכמובן לעצמם.

ההשתתפות ביום העיון פתוחה לקהל הרחב ולמשפחות מתמודדי נפש, ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך נדרשת הרשמה מראש.
לינק להרשמה : https://bit.ly/3Coipil

עמותת "איכות בשיקום" פועלת מזה שנת 1981 ומפעילה שירותי דיור, תעסוקה, וייעוץ משפחות בקהילה .המערך כולל רצף מסגרות המאפשר למתמודד לעבור תהליך מסודר, מפוקח ומקצועי.

מרכזי יה"ל, מערך הייעוץ המשפחתי של העמותה ממוקמים בערים ראשון לציון, חדרה, כפר סבא, אשדוד ובשלוחות רמלה, אור עקיבא, פתח תקווה, קריית מלאכי ומועצה אזורית מנשה. השירות נותן מענה למשפחות הנמצאות בשלבים שונים של ההתמודדות, החל משיא המשבר המשפחתי וכלה בחזרה לשגרת חיים מאוזנת. השירות כולל מפגשים פרטניים, קבוצתיים, סדנאות, הרצאות, ייעוץ משפטי ועוד.

תגובות

תגובות