בוקר בארץ ניקוד, השמש זורחת במלוא הדרה, אנשים פונים לכאן או לשם, חלקם ממהרים, חלקם אדישים, אלה קופצניים ואלה שקטים ומכונסים, ישנם כאלה שמהססים וכאלה שטסים במהירות למשימות ויעדים מדויקים.

פוגש הפסיק את הנקודה- אומר לה: מה את כל כך סופית? תמיד את החלטית, את שמה נקודה בסוף כל פעולה שלך. יודעת מתי ההתחלה ומתי הסוף. עונה הנקודה לפסיק- ואתה מה אתך, כל הזמן נמצא בין מילים, מפריד, מחלק, נותן נשימה וקצב למילים. הולכים השניים ופוגשים את הסוגריים– מה קורה סוגריים? מה יהיה? תמיד אתם בהגנה, תמיד סגורים בין קירות, הסוגריים: נהפוך הוא, בלעדי אי אפשר היה להבין מה חשוב ומה פחות! קופצות להם נקודתיים: ידעתם שבלעדי לא ניתן לפרט, לנמק ולהסביר? עונה סימן שאלה– אני נותן טעם לחיים, שואל שאלות, מעורר סקרנות, לרוב, צמוד אלי יש תשובות. ומי קופץ? המלך סימן קריאה! אני פה! אני נוכח! אי אפשר לא לשים לב אלי! אני מתנהל בהתרגשות וגם בתוקפנות! אין מקום לטעויות אחרי סימן קריאה!!! וברוח העידן החדש מתייצב ה-@ היי איך אפשר בלעדיי? אתם לא יכולים לשלוח מייל מבלי להקליד@ אני חשוב מאד.

ברכה דיין

אנשים יקרים,
אז מי אתם בעצם? סימני הפיסוק ממחישים לנו היטב את ההתנהלות שלנו בחיים! (כבר אמרנו סימן קריאה המלך?)

האם אתם מציבים נקודה? יודעים מתי אתם מתחילים ומתי אתם מסיימים? האם אתם מהססים לקבל החלטות? או שאתם במצב של סוגריים שסוגר את הקירות ולא מאפשר לניצוצות התלהבות והתרגשות בעשייה שלכם?

ואולי אתם פסיק שיוצר הפרדה בגישה שלכם, שמבודד ומדגיש עצירה?

האם אתם נקודתיים? שמנמקים כל דבר, עוסקים בפירוט ולא רואים את התמונה הכוללת?

האם אתם @ שמחברים בין אנשים, רוצים שלימות ומחפשים הרמוניה?

ואולי אתם סימן קריאה! שמים דגש על מהלכים חשובים בחיים שלכם ודואגים שכל העולם ידע בדיוק מה אתם רוצים להגיד! שידעו שאתם מתרגשים, מתלהבים ליצירה אינסופית?

או …. יש מצב שאתם מתחפשים בתחפושת שמסתירה עוצמות? או בתחפושת שמדגישה חולשות?

הטיפ השבועי שלי- תחיו בהקשבה לקול הפנימי שלכם, הוא השותף הטוב ביותר שיש לכם, שותף של אמת. זה מי שאתם!

שלכם תמיד, ברכה דיין
מורה רוחנית לאיכות חיים, מכוונת דרך להתפתחות אישית

bradayan@gmail.com

תגובות

תגובות