האקדמיה לנינג'ה בראשון לציון בהנהלת גיל מרנץ מזמינים אותכם לחווית נינג'ה לכל המשפחה. במהלך יום שבת האקדמיה פותחת את שעריה לפי סבבי זמן מוגדרים וכולם מגיעים להנות, לחוות ולהרגיש חלק מהטובים ביותר ! הכניסה והשתתפות במתחם הפעילות מיועדים לכל הגילאים ולכל הרמות.

האקדמיה לנינג'ה הוא מתחם אימונים שנוצר מתוך הרצון לאפשר לאנשים את המקום שבו יוכלו להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם, דרך פעילות גופנית. מקום שבו יוכלו לשחק, להשתפר פיזית, לקבל ערכים של מצוינות ולהתאמן בכל גיל ובכל רמת אימון. זה המקום שיוכיח לכם שאתם מסוגלים להתמודד עם אתגר פיזי ומנטלי.

האקדמיה לנינג'ה הוא המקום שידחוף אתכם קדימה לפסגה שלכם. במתחם קיימים אזורי פעילות שונים המאפשרים מגוון רחב של התנסות והתאמה למתאמן למשל: נינג'ה, פארקור, אימוני משקל גוף וטיפוס. כל המתקנים תוכננו נבנו ונבדקו על ידי צוות מקצועי ובעל ניסיון.

במתחם ישנם מגוון מכשולים המוכרים מתוכנית הטלוויזיה נינג'ה ישראל כגון: סטפרים, סולם סלומון, טבעות אש, הקיר המעוקל, פליינג בר, מעבר אצבעות הברזל ויינג נטס ועוד רבים וטובים… כל מתקן נבנה תוך הקפדה על חווית המשתמש, איכות האימון והבטיחות.

בתוך המרחב ניתן ליצור עשרות מסלולי פעילות שונים ומאתגרים אשר מורכבים בהתאמה לכל קבוצה בכל גיל ובכל רמת יכולת. בכל זמן הפעילות יש תמיד צוות הדרכה שיהיה מפוזר, ידריך בקצרה על המתקנים וילווה את המשתתפים.

  • הטבה מיוחדת לגולשי Rishon4u ליום שבת באקדמיה לנינג'ה!! (קוד הנחה בקופה Rishon4U-121)

55 ש"ח (במקום 69 ) כניסה ביום שבת לתוך שטח הפעילות
10 ש"ח (במקום 20 ) להורה מלווה (שלא משתתף בשטח הפעילות)

שעות כניסה 11:00-14:30

תגובות

תגובות