עיריית ראשון לציון - צילום: אבי קקון

הבוקר כינס ראש העיר רז קינסטליך ישיבת הערכת מצב עם כל גורמי המקצוע והנהלת העירייה, על מנת לגבש צעדי מנע למניעת התפרצות הנגיף עקב עלייה משמעותית בתחלואה בימים האחרונים.

רז קינסטליך. צילום תמר מצפי

רז קינסטליך: אמש התגלו מספר חולים מאומתים במערכת החינוך ובהתאם להנחיית משרד הבריאות ולמען הסר ספק הורינו על סגירת ארבעה בתי ספר 'שקמה', 'אתרים', 'אשכולות' ו'אשלים אנתרופולוגי' (ובכללם גני החינוך המיוחד והחט"צים במתחם) עד לסיום החקירה האפידמיולוגית בעניינם. בנוסף, חמישה גנים: 'אותיות בעברית', 'מנגינות צעירות', 'טיפה של צוף', 'מעבר לקשת' ו'העולם הוא גדול' בהם נדרשו הילדים והצוות להיכנס לבידוד.

תלמידי שכבת י"א בית הספר יגאל אלון ותלמידי שכבת ו' בבית הספר בן גוריון נדרשו גם הם להיכנס לבידוד. בנוסף: תלמיד בתיכון 'גן נחום' ותלמידה העולה לכיתה א' בבית ספר 'שלהבות חב"ד' נמצאו כחולים מאומתים וכרגע מתקיימת חקירה אפידמיולוגית בנושא. הנחיתי את החברה לביטחון והשיטור העירוני להגביר משמעותית את האכיפה בעיקר במקומות בהם ישנן התקהלויות, בנוסף אנו בוחנים אמצעים נוספים שיסייעו לנו להגן אל האוכלוסיות הנמצאות בסיכון ונמסור על כך הודעה בשעות הצהרים.

האחריות מוטלת קודם כל עלינו, חשוב שכולנו נקפיד על עטיית מסיכה, שמירת מרחק והקפדה על היגיינה. הכללים הללו הם לא רק אחריות אישית, אלא גם ציבורית. כולנו צריכים להירתם ולהקפיד על הכללים על מנת שנוכל לעבור זאת יחד בשלום.

בריאות איתנה לכולם!

תגובות

תגובות