חגיגת חצאי הגמר של גביע המדינה נפתחה הערב (שני) בפייס ארנה עם המפגש בין מכבי ראשון לציון להפועל תל אביב שנגמר בניצחון כתום 70:86 אחרי של שלושה רבעים צמודים. מחזיקת גביע ווינר שרוצה לקטוף תואר שני העונה תדע תפגוש את הפועל ירושלים ביום חמישי.

רבע ראשון
דבון אקון פרסל העלה את הפועל תל אביב על לוח התוצאות דקה לתוך המשחק, אלכס המילטון קלע ראשון לכתומים אחרי לייאפ. בהמשך הפועל תל אביב ברחה מעט לראשון לציון עם 7:14 הובלתו של תומר גינת שקלע 6 נק' בשמונה הדקות הראשונות. אך מיד אחרי הפיגור ראשון לציון התעוררה והגיבה בריצת 0:6 שנמשך עד סיום הרבע, שנגמר בתוצאה13:14 להפועל תל אביב.

רבע שני
ראשון לציון המשיכה את המומנטום בסוף הרבע הקודם ועלתה ל-16:20, הפועל תל אביב צימקה את הפער לנקודה בזכות דאנק של אלאדה אמינו ושלשה של ג'מאל שולר. המשחק המשיך להיות הפכפך, ראשון לציון עלתה לפלוס ארבע וקבוצתו של דני פרקנו החלה בריצת 0:10. קבוצתו של גיא גודס הצליחה לכפור שוויון ובסיום המחצית ירדה בפיגור מינימלי של38:37.

רבע שלישי
גם ברבע השלישי הקבוצות נשארו צמודות זו לו. סימפסון המשיך לבלוט בחצי כאשר הוביל את קבוצתו לריצת 0:6, ג'מאל שולר וג'רל מקניל השוו בחזרה ל-55:55. שתי קלעות מהעונשין של קמרון לונג ועוד ארבע נקודות משותפות של שגב והמילטון החזירו את היתרון לצד הכתום שתפחה את הרבע המכריע ביתרון 58:61.

רבע רביעי
ראשון לציון הגיעה מפוסקת יותר לתחילת הרבע האחרון ועלתה לפלוס תשע אחרי ארבע דקות. האדומים כבר לא הצליחו לחזור ברבע הרביעי והפסידו 86:70 למכבי ראשון לציון שהפכה לנציגה הראשונה בשלב הגמר.

קלעו למכבי ראשון לציון: אלכס המילטון 23 נקודות, דיימון סימפסון 22 קמרון לונג, דשון סטיבנס 8, איגור קולשוב 3, עוז בלייזר 3, איתי שגב 2.

קלעו להפועל תל אביב: ג'רל מקניל 18 נקודות , תומר גינת 17, ג'מאל שולר 13, דבון אקסל פרסל 8, אלאדה אמינו 6, ריצ'רד האוול 4, רביב לימונד 4.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here