בראשון לציון לא נחים לרגע, השבוע הוגשה כבר המנה המאה אלף שחילקו עובדי הרווחה ומערך המתנדבים המרשים שהתגייס למשימה. שר הרווחה אופיר אקוניס התלווה הבוקר לראש העירייה, רז קינטסליך והשניים השתתפו בחלוקת סלי מזון, בירכו את המתנדבים והודו להם בשמם של תושבי מדינת ישראל וראשון לציון על תרומתם הרבה.

כמעט 4000 אזרחים ותיקים מקבלים ארוחות חמות ומבושלות לכל יום בשבוע. כ-3300 מקבלים גם סלי מזון. החלוקה מתבצעת על ידי מתנדבים מהעיר ומארגונים ועמותות שונים כמו: משטרת ישראל, מערך הכבאות וההצלה, עמותת "לוחמים ללא גבולות", עמותת "תופעת טבע", עמותת "העטלפים" ועוד מספר רחב של עמותות שנרתמו על מנת שאף קשיש ותושב והעיר לא יישאר רעב.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אני שמח לראות את העזרה ההדדית בין תושבי העיר ואת ההתגייסות שלהם אחד עבור השני. רוח הנתינה תנצח את הקורונה. אני מודה לכל המתנדבות והמתנדבים המסורים, למנהל הרווחה בעירייה ולמשרד העבודה והרווחה."

שר הרווחה, אופיר אקוניס, הוסיף: "אנחנו מתחילים שבוע חדש עם סבב נוסף של חלוקת מזון לאזרחינו הוותיקים. היום עשינו זאת בראשון לציון עם ידידי רז קינטסליך, זאת הזדמנות מצויינת להודות לכם, אלפי המתנדבים שפשוט מסתערים על מרכזי החלוקה ומסייעים לנו בחלוקה, עד פתח ביתם של יקירנו הוותיקים".

תושב העיר, מוטי ארביב, שמתנדב בחלוקת סלי המזון סיפר: " אנחנו לא ננוח ולא נישן עד שנגיע אל כולם, עד שכל סלי המזון יגיעו ליעדם. אני ועוד רבים מתושבי העיר ראשון לציון שמחים לסייע ולעזור ככל הניתן גם בימים הקשים שעוברים על כולנו".

צילום: עידן גרוס

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here