בהודעה של סיעת התנועה החברתית הירוקה נכתב…

גאים לבשר על הצטרפותה של לימור גור לסיעת התנועה החברתית הירוקה. המוטו של לימור הוא "השיגו את המיטב מעצמכן, על ידי כך שתהפכו ניצוצות קטנטנים של הזדמנות, ללהבות גדולות של ניצוצות" (גולדה מאיר, ראש ממשלת ישראל בין השנים 1969-1974). 

לימור גור כיהנה כחברת מועצה בקדנציה האחרונה והחזיקה בתיק השירות לתושב ותיק קידום מעמד הנשים והשוויון המגדרי.

במסגרת כהונתה כחברת מועצה יזמה לימור כנס נשים פורצות דרך – שמטרתו להעניק השראה לכל אחת בתחומה היא – להתגבר על מכשולים, לצלוח את האתגרים ולפלס דרך להצלחה. פעילותה הציבורית ניכרת גם ברשת הנשים עירונית בקידום נשות עסקים, ובקבוצות המאמאנט הפועלות בעיר.

בנוסף, ייסדה והחזיקה לימור בתיק השירות לתושב. תפיסת השירות שעמדה לנגד עיניה הינה שימוש במערכות טכנולוגיות המעלות את הזמינות, רמת השירות ואיכותו, החל מרישום ממוחשב לגני הילדים ולבתי הספר, פניות ברשתות החברתיות, אפליקציה עירונית במסגרתה ניתן גם לפתוח קריאות למוקד 106 ולקבל מידע חיוני ועוד.

המטרה הינה להעניק חוויית שירות קלה וזמינה, בכל אמצעי התקשורת ובממשקים ידידותיים למשתמש.

העשייה הציבורית החברתית, והשירותיות של לימור לפניות התושבים תואמים לדרך פעולתה של התנועה החברתית הירוקה, וביחד נצליח להגשים ולממש את התחייבויותינו לתושבים בקדנציה הקרובה.

לימור גור:" שמחה להכריז שהצטרפתי לתנועה החברתית הירוקה בראשותם של איתן שלום ויפעת מאירוביץ יפת. שמחה שמצאתי בית עם ערכים ואנשים ראויים. תודה לכם איתן ויפעת על קבלת הפנים החמה ועל שפתחתם את ליבכם"

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here