ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, בירך את לינוי אשרם על הזכייה בפרס ספורטאית השנה, זו השנה השנייה ברציפות שהיא זוכה בתואר הנכסף,  באליפות העולם שנערכה השנה בבולגריה, היא זכתה בשלוש מדליות, שתיים מהן כסף ואחת ארד

צילום: אבי קקון Rishon4u.co.il

בפעם השנייה ברציפות- לינוי אשרם היא ספורטאית השנה. במסגרת אירועי ה-70 של משרד התרבות והספורט, התקיים אמש הטקס השנתי של נבחרי הספורט בסימן 70 שנה לספורט הישראלי. זו הייתה שנה נהדרת לאשרם, ההישג הבולט ביותר שלה היה באליפות העולם שנערכה השנה בבולגריה, היא זכתה בשלוש מדליות, שתיים מהן כסף ואחת ארד, בכך עשתה היסטוריה כישראלית הראשונה שזוכה במדליית כסף בתחרות אישית באליפות העולם.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, בירך את לינוי אשרם על הזכייה בפרס ספורטאית השנה בשמו ובשם מועצת העיר, על ההישגים המרשימים שהסבו לעיר גאווה רבה "אשרם מהווה מודל לחתירה למצוינות, כושר התמדה ורוח ספורטיבית. אני משוכנע שהישגים רבים עוד לפניה".

לינוי נולדה וגדלה בראשון לציון והחלה להתאמן כבר בגיל 6 וחצי, את דרכה בספורט המקצועני החלה כבר בגיל 12. שנה לאחר מכן היא השתתפה באליפות אירופה התעמלות אומנותית לנערות שנערכה בבאקו וזכתה בשתי מדליות ארד. שנה לאחר מכן, ב-2015 קבעה לינוי היסטוריה והייתה למתעמלת הישראלית הצעירה ביותר לזכות במדליית זהב בתחרות גרנד פרי כאשר זכתה במדליית הזהב בתרגיל האלות בגרנד פרי בברנו.

עיריית ראשון לציון מעריכה את ספורטאי העיר הצעירים ומעניקה לה ולספורטאים נוספים בעיר מלגה בהתאם להוצאות הגלומות בענף הספורט בו הם מתמודדים. חלוקת המלגות נועדה לעודד ולסייע להם להתמודד עם העלויות הגבוהות הכרוכות באימונים ובהשתתפות בתחרויות שונות.

צילום מהטקס אמש- באדיבות עיריית ראשון לציון
צילום לינוי אשרם על רקע הכרזה – אבי קקון

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here