לרגל חג האהבה, הוולנטייז דיי, שחל ביום שישי הקרוב, 14.2.20, תאפשר עיריית ראשון לציון לראשונה לתושבי העיר להקים בחינם דוכן במדרחוב רוטשילד בימים חמישי ושישי הקרובים היוזמה נולדה אחרי פניות של תושבים רבים המבקשים להקים דוכנים ולמכור את מרכולתם בחג האהבה.

כל מי שמעוניין להקים דוכן יוכל להגיע לבניין העירייה, למחלקת רישוי העסקים למלא טופס ולקבל אישור חד פעמי לפתיחת הדוכן בחג האהבה. חשוב לציין כי לא יינתנו אישורים לפתיחת דוכני מזון, אלא רק מתנות ואביזרים לחג האהבה. האישורים יינתנו אך ורק לתושבי העיר.

רחוב רוטשילד – צילום: אבי קקון

ראש העיר, רז קינסטליך: "פנו אליי תושבים רבים שביקשו שנסייע להם בפתיחת דוכן לרגל הוולנטיייז. החלטנו להרים את הכפפה ולסייע לתושבים ולעסקים קטנים שמבקשים לקדם את מרכולתם. אני מזמין את תושבי העיר להגיע למדרחוב בחמישי- שישי הקרוב וליהנות מחג האהבה."

ד"ר אפי משה, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק רישוי וקידום עסקים: "תושבי העיר מוזמנים לפתוח דוכן במדרחוב לרגל הוולנטייז דיי. מדובר בעוד צעד שנועד לקדם את העסקים בעיר ולסייע לקידום יזמות של התושבים בראשון לציון."
עידן מזרחי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק המדרחוב: "אנו שמחים לתמוך בעסקים קטנים, ביזמים ובצעירי העיר. אנחנו פועלים כל הזמן לחיזוק הקשר בין התושבים לעירייה ושיתוף הפעולה הראשוני שייצא לדרך בחמישי הקרוב במדרחוב, הוא אבן דרך נוספת בחיבור של התושבים לעירייה. אני מזמין את כולם להגיע, לתמוך ולרכוש מבעלי העסקים הקטנים שהם מנוע הצמיחה שלנו בעיר."

צילום: אבי קקון

תגובות

תגובות