אתר אינטרנט משמש כיום בתי עסק וארגונים למגוון מטרות שונות – הוא מהווה פלטפורמה עיקרית לתקשורת עם גורמים שונים (לקוחות קיימים ופוטנציאליים, ספקים, ארגונים מקבילים וכיוצ"ב), מאפשר לשווק ולפרסם בצורה יעילה ביותר, משמש לבניית ותחזוקת המוניטין של בית העסק ועוד. אך בעוד קיים פוטנציאל עצום לשימוש באתר אינטרנט, על מנת להפיק את כולו (או אפילו את רובו) חשוב לקדם את האתר בצורה מקצועית, ובפרט לדאוג להפיץ תוכן רלבנטי ומקצועי במקומות הנכונים ברשת.

פרסום כתבות כחלק ממערך קידום אורגני מקצועי
בין השירותים החשובים ביותר שאמורים להיכלל בחבילת קידום אתרים אורגני הוא כתיבה והפצה של תוכן – פרסום מאמרים בתשלום באתרים שונים והוצאת קישורים (לינקים) מכתבות אלו אל האתר שלכם. חשוב לפרסם ולהעלות תוכן מדי חודש ולאורך זמן, על מנת לראות תוצאות "בשטח" – בקידום ובדירוג של האתר. חשוב לזכור כי גם אם מעלים מדי חודש, למשך שנים, כתבות ומאמרים אשר עוסקים באותם נושאים פחות או יותר, זה עדיין אפקטיבי. זאת מכיוון שקהל היעד של מאמרים אלו אינו רק בני אדם, אלא גם אלגוריתמים. בפרט, אלגוריתמי החיפוש של גוגל, אשר מזהים כי אתר מסוים מעלה תוכן רלבנטי ומקצועי מדי חודש, מקושר לאתרים אחרים וכו'. כל זה "מאותת" לגוגל כי אותו אתר פעיל ואיכותי מבחינת כמות וסוג התוכן שהוא מעלה, ולכן יש לקדמו בתוצאות החיפוש עבור ביטויים מרכזיים אשר רלבנטיים לתחום עיסוקו.

כמובן שלבית עסק או אנשי מקצוע אשר מפעילים אתר המפרסם אותם, קשה מאוד לפנות את הזמן מדי חודש לשבת ולכתוב עוד ועוד מאמרים וכתבות. לכן, מומלץ כאמור להיעזר בשירותי פרסום מאמרים בתשלום – מדובר בכותבי תוכן מקצועיים אשר לומדים את התחום הרלבנטי וכותבים עבורו תוכן מדי חודש. כותבי תוכן אלו עובדים יחד עם מקדם/ת האתרים אותם אתם שוכרים, ויחד הם מחליטים איזה תוכן לכתוב, אילו מילות מפתח חשוב שייכנסו החודש למאמרים וכו'. תחום זה פועל כבר מעל לעשור, ומוכיח את עצמו מדי חודש כרלבנטי ומרכזי עבור כל אתר המעוניין להתקדם בגוגל, ולהישאר במקום גבוה בתוצאות החיפוש לאורך זמן.

רכישת לינקים ובניית פרופיל קישורים חיצוניים
חלק נוסף ממערך קידום אתרים אורגני מקצועי ואפקטיבי הוא בניית פרופיל קישורים חיצוניים. הכוונה היא לבנייה שיטתית וארוכת טווח של מאגר אתרים שונים (דוגמת אתרי חדשות, אתרי תוכן וכד') המשמשים לפרסום מאמרים עבור האתר שלכם, ובמאמרים אלו מופיעים קישורים המובילים אל האתר שלכם. כך, גולשים שקוראים את המאמר (העוסק כמובן בנושא בו מתמחה העסק והאתר שלכם) יכולים ללחוץ על הקישור ולהגיע ישירות לאתר שלכם.

על מנת לבנות פרופיל קישורים חיצוניים איכותי ואפקטיבי נדרשת רכישת לינקים נכונים ועבודה שיטתית ומקצועית לאורך זמן. כל זה אמור להיות כלול בחבילת הקידום האורגני שלכם, אך תוכלו למצוא גם אפשרות לקנייה בנפרד של שירותים כמו פרסום מאמרים בתשלום ורכישת לינקים באתרים ייעודיים לכך, דוגמת "קליק לינק", https://click-link.co.il/

לסיכום, במידה ואתם מפעילים אתר אינטרנט של בית העסק או שוקלים לבנות אחד כזה, חשוב לתת את הדעת גם לקידום אתרים אורגני מקצועי, ולפרסום תוכן בצורה עקבית ומסודרת. זה ישתלם לכם במהרה…

תגובות

תגובות