שבועיים אחרי הסיבוב הראשון חזרו תושבי ראשון לציון לקלפיות, אחרי שהמועמדים המובילים היו עסוקים בכריתת בריתות וסגירת דילים של הרגע האחרון. מאחר ויום הבחירות לא כלל יום שבתון ידעו שני המתמודדים שאחוז ההצבעה צפוי לרדת והחלו לשלוח הודעות בכל אמצעי תקשורת (חוץ מיוני דואר) להגיע להצביע כי כל קול חשוב.

הבחירות לראשות העיר היו רוויות באמוציות, והכפשות, עד רגע לפני סגירת הקלפיות לא היה ניתן לדעת מי מוביל… אך לאחר שעה מרגע תחילת ספירת הקלפיות התחילו להגיע הדיווחים על פער של 4-5% לטובת רז קינסטליך.

אחוז ההצבעה בסיבוב השני היה מהנמוכים בארץ, מתוך 209511 בעלי זכות בחירה לראשות הצביעו 68931 המהווים % 32,9 (ממוצע הארצי 38.5 אחוז )לעומת הסיבוב הראשון שעמד על 51.58. שמספר המצביעים עמד על 108,068.

רז קינסטליך: "אני הולך להיות ראש העיר של התושבים כולם.

תודה אישית לליאל אבן זוהר ומוטי עג'מי ולשאר ראשי המפלגות והסיעות שתמכו בי. עשינו את זה ביחד!

תושבי ראשון לציון היקרים, אני נרגש ומודה על האמון שהענקתם לי ועל בחירתי לראש עיריית ראשון לציון הבא. אני חש את גודל האחריות על כתפיי ואת החובה שיש לי להיות ראוי לאמונכם. אני אעשה הכל כדי שתהיו גאים בבחירתכם בי.

דב צור: זכיתי לשרת את העיר ראשון לציון ואת תושביה במשך עשור. זו היתה שליחות מרתקת וזכות גדולה. לצערי, יצאתי להתמודדות הזו עם ידיים קשורות כאשר אני נאלץ להתמודד עם עננה מיותרת וחסרת שחר. אני מודה לכל מי שהצביעו עבורי ועשו את המאמצים הגדולים מאוד בתנאים בלתי אפשריים. כעת הגיע העת לאתגרים חדשים. שוחחתי הלילה עם רז ואיחלתי לו הצלחה באתגר העצום הניצב לפניו. אעזור לו ככל שיבקש.

צילומי סטילס באדיבות  ערן קומפני וגיא שריקי

קרדיט צילום וידאו : Aviv Shalev וממוקה

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here