כל מי ששהה אתמול בבניין ברחוב משה הלוי הופתע לראות את ח"כ אמיר אוחנה (ליכוד), שרן השכל (ליכוד), מרב בן ארי (כולנו), יואל חסון (התנועה), מיכל בירן (העבודה).

החמישה שביום יום מקדמת (או מסכלת, תלוי את מי שואלים) הצעות חוק ובימים אלה חורשת את הארץ במירוץ לפרימרייז, עשתה אתנחתא קלה ובשיאו של המירוץ לבחריות, הגיעה כולה לחדר הבריחה 'מיסתורי' בראשון לציון, במשימה משותפת של הקואליציה והאופוזיציה – לצאת בשלום מחדר הבריחה.

החמישה שהו כשעה שלמה בחדר ונאלצו לצופף שורות ולעבוד בשיתוף פעולה כדי לפתור את החידות. בתום שעה ממושכת ועם לא מעט רגעי שבר – הם הצליחו לבסוף צאת ממנו בהצלחה. האייטם ישודר בתכניתו של אודי סגל 'לפני החדשות' ברשת 13.

ח"כ מירב בן ארי(כולנו) :השתתפתי בחדר בריחה יחד עם חברי כנסת נוספים וזו הייתה עבורי חוויה מרתקת. לא התנסיתי בעבר בחדרים כאלו ונראה שזו הזדמנות טובה לבחון כישורי ידע, יכולת עבודה בצוות ומנהיגות. תודה רבה על ההזמנה והזדמנות לחוויה אחרת".

 

ניר גדולים מנהל חדר הבריחה 'מסתורי' בראשון לציון: ""ללא ספק היה מעניין לראות ח"כים ממגוון הקשת הפוליטית פותרים בהתלהבות ובסקרנות את החידות והמשימות תוך שיתוף פעולה מלא. רובם לא עשו חדר בריחה לפני וזו הייתה עבורם פעם ראשונה, שמחנו לראות שהם נהנו מהחוויה.."

 

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here