צילום אבי קקון

פסטיבל המוסיקה ראשון לציון אשר נפתח אמש בערב מחווה חד פעמי לציון 40 שנה ללהקת "גזוז" המיתולוגית, שהוביל דני סנדרסון, מייסדה של הלהקה.

מ"מ יושב ראש דירקטוריון החברה העירונית סורין גנות וסגן ראש העיריה מוטי עג'מי מעניקים לסנדרסון את מדליית העיר

בתחילת הערב העניקו מ"מ יושב ראש דירקטוריון החברה העירונית סורין גנות וסגן ראש העיריה מוטי עג'מי, לסנדרסון את מדליית העיר שעיצב במיוחד האומן יעקב אגם. סנדרסון הנרגש הודה להם על המחווה המרגשת.

במהלך הערב אירח סנדרסון את מוש בן ארי, מזי כהן, בניה ברבי, מאור כהן ושפיטה. יחד הם ביצעו את שיריה של הלהקה, שהספיקה בשנת פעילותה להנפיק מגוון שירים שהפכו לקלאסיקות ישראליות ממכרות. מבין השירים שקיבלו עיבודים מיוחדים וסוחפים ניתן היה למצוא להיטים כדוגמת: "לכבוד הקיץ", "רוני", "היא לא תדע", "תשע בכיכר" ועוד…

דני סנדרסון ומאור כהן – צילום:אבי קקון

הפסטיבל, אשר חרט על דגלו הפקות מקור יוצאות דופן לצד שילובים ייחודים של מופעים מסקרנים, יימשך לאורך כל חוה"מ בחמישה מתחמי הופעות בעיר במסגרתם יופיעו למעלה מ-100 אומנים והרכבים, חלק מהמופעים פתוחים לקהל הרחב וחלק בתשלום. השנה מופעי החוצות הפתוחים לקהל הרחב ברחבי העיר יהיו בסימן שני מופעים בערב, במהלכם יבצעו האמנים גם שיתופי פעולה יוצאי דופן: שירי מימון בהפקה מיוחדת עם תזמורת צה"ל, מוש בן ארי ושרית חדד יחד ולחוד, נסרין קדרי ואתניקס יחד ולחוד, ירדנה ארזי וליאור נרקיס יחד ולחוד.

דני סנדרסון ושפיטה- צילום: אבי קקון

הערב יקיים הפסטיבל ערב הצדעה מיוחד לאגדות הזמר הישראלי הים תיכוני בלייב פארק שיובילו חברי הפרויקט של רביבו במהלכו יארחו אורחים מיוחדים רבים.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here