מיזם תןדייז ((Tendays, שהגתה מורה לאנגלית במקיף י"ג, כובש את המדינה והעולם ואפילו זכה לסטורי מחמיא של בר רפאלי,  הרעיון הוא פשוט: לכל מי שמקבל צמיד ירוק עם שם הפרויקט יש עשרה ימים לעשות מעשה טוב למישהו אחר,  השבוע הגיע הצמיד לראש העירייה, רז קינסטליך, שבירך על היוזמה

דף האינסטגרם של המיזם החברתי תןדייז ((Tendays זינק בחודש האחרון ב-500% בכמות העוקבים, כאשר העוקבת המפורסמת ביותר- בר רפאלי, העלתה סטורי שבו כתבה ל-2.7 מיליון עוקביה: "ראיתם את המיזם המדהים הזה?". את היוזמה החברתית הגתה דנה בן ברק, מורה לאנגלית במקיף י"ג ע"ש יצחק נבון, והעיקרון שלו פשוט מאוד- לכל מי שמקבל צמיד ירוק עם שם הפרויקט יש עשרה ימים לעשות מעשה טוב למישהו אחר. "זו לא חייבת להיות התנדבות, אלא פשוט מעשה טוב למישהו אחר" הסבירה בן ברק שהגיעה השבוע לעיריית ראשון לציון והעניקה לראש העירייה, רז קינסטליך, את הצמיד.

קינסטליך אמר שהוא עוקב אחר המיזם ושהוא מברך על היוזמה "אנחנו מחבקים ומאמצים בחום יוזמות חברתיות שמחזקות ערבות הדדית ומעורבות חברתית. ישר כוח לך ולכל מי שלוקח בזה חלק". מי שעוד קיבל את הצמיד והבטיח שהוא יעביר את זה הלאה בהקדם, הוא מ"מ וסגן ראש העירייה, מוטי עג'מי.

שמו של המיזם הוא תןדייז Tendays והוא למעשה משחק מילים של תן מלשון "לתת" לאחרים וגם "עשר" באנגלית, ביחד התרגום המלא הוא "עשרה ימים", אלו למעשה מספר הימים שכאמור עומדים לרשות כל מי שמקבל את הצמיד הירקרק של המיזם כדי לעשות מעשה טוב למישהו אחר. למיזם יש אתר ודף אינסטגרם, שהוקם בהדרכתו של התלמיד רועי לופו. "זה רעיון מבריק שנוגע בלבבות האנשים" מספרת שרון שמואלי, מנהלת מקיף י"ג "התלמידים והמורים התגייסו בהתלהבות וזה מחמם את הלב".

רוצים גם להשתתף במשחק? עקבו אחר דף האינסטגרם  ten_days_give@ או הכנסו לאתר tendaysgive.com. הצמידים עוברים מאחד לשני ברחבי העיר והארץ-אולי יועברו גם אליכם בליווי מעשה טוב.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here