מיזם "ניצוץ של אור" התחיל כפרוייקט חלוקת ארוחות חמות לשבת לקשישים מתוך רצון לשמח אנשים שאין ביכולתם להכין אוכל לשבת לשבת וזאת לרפואתו של אור יעקב ילד בן 5 שחולה בתיסמונת אפילפטית נדירה. הפרוייקט הלך וגדל ובזכות הרבה אנשים יקרים שמתנדבים ושותפים לעשייה הוא מתקיים כבר שנה מידי שבוע בהצלחה רבה .

ליבנת דיגמי מיוזמות הפרויקט: "לכבוד חג החנוכה הצלחנו לקחת את ניצוץ של אור ולהפיץ את האור למקומות נוספים. הפרוייקט שבמסגרתו מאמצת קהילת בית ספר יפה נוף שבראשון לציון את הקשישים והקשישות הבודדים בעיר בשיתוף עם מחלקת ההתנדבות העירונית במנהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון.

במהלך ימי חג החנוכה, נר ראשון ושני הגיעו משפחות התלמידים של בית הספר לבית הקשיש/ה והדליקו איתם נרות, וגם בירכו את אור יעקב לרפואה שלמה, אכלו איתם סופגניות שרו שירי חנוכה, והנעימו את זמנם. כמו כן, כל משפחה מביה"ס צויידה בערכה שכללה : חנוכיה, נרות, ושוקולדים בצירוף ברכה רה"ע שניתנה מהעיריית ראשון לציון. סופגניות, ועוד פינוקים נוספים מטעם מארגני המיזם.

שיתוף הפעולה והענות מצד מנהלת בית הספר הגברת אורנה פייגרסון , הרכזת החברתית ליהי פדלון הנהלת בית הספר, הצוות החינוכי ומשפחות התלמידים היה ראוי להערכה יוצאת מגדר הרגיל כ 70 משפחות שנרתמו למיזם מתוכם גם מורות וסייעות. נוצרו חיבורים מרגשים ,ואנו מקווים לשמר ולשמור על קשר בין המשפחות לקשישים.

כמו כן עיריית ראשון לציון קיימה שיתופי פעולה נוספים עם בתי ספר ומתנדבים בעיר וביחד הדלקנו כ 900 חנוכיות לקשישים בודדים וניצולי שואה שדלקו והפיצו את אור כסימן לנתינה, ערבות הדדית והתנדבות בקהילה .כמובן שתיעדנו את הכל וחלק מהתמונות מוצגות כאן, חנוכה הוא בהחלט חג של אור וניסים.

חג שמח ומואר לכולם, מי יתן שתמיד נזכה להפיץ את האור ונזכה לישועות."

תגובות

תגובות