ביום חמישי האחרון הוצא צו סגירה מנהלי ל- 30  למסעדת RIVER אחת המסעדות הפופולריות בראשון לציון המתמחה במטבח האסייתי וממוקמת בלב אזור התעשייה המערבי של העיר. את הצו למסעדה הוציא ד"ר אפי משה המשנה לראש העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים ולהלן תגובתו.

ד"ר אפי משה

ד"ר אפי משה: טרם הוצאת הצו קיימתי קיימתי שימוע לבעל המסעדה. בשימוע נכחו גם ראש אגף רישוי עסקים, התובע העירוני, נציגי משרד הבריאות ונציגי חברה אותה שכר בעל העסק לייעץ לו בנושא. לדאבוני, חרף אזהרותיי והפצרותיי לתיקון מידי של הליקויים ומתן הזדמנות לבעל העסק, הליקויים לא תוקנו לשביעות רצונם. בהזדמנות זאת אני רוצה להבהיר כי כמשנה לראש העיר אני עם הפנים לעסקים ובכוונתי לסייע לכולם והכל במסגרת החוק.

תגובת בעלי המקום: ״עיון בכתבה מלמד כי הצו נובע משיקולים פוליטים תוך אכיפה בררנית ומחמירה שפועלת העירייה כנגד כלל בעלי עסקי המזון בעיר ככל הנראה לאור שינויים בחקיקה שנכנסה לתוקף בתחילת השנה. יחד עם זאת, יובהר כי מדובר בסניף הפועל משנת 2001 בהתאם לנוהלים ומדיניות הרשת תוך הקפדה ושמירה מחמירה על איכות וטיב המזון. בימים אלה, הסניף פועל לתת מענה מיידי לדרישות העירייה בכדי להמשיך בפעילות השוטפת ומבלי שתהיה כל פגיעה בשירות עבור בקהל לקוחותינו״.

ספץ

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here