לכבוד ראש השנה, התקיים בבית יד לבנים מפגש חגיגי בשילוב מופע מוסיקלי. הפזמונאי יורם טהר לב הגיש בחן ובהומור סיפורים מתכניתו "איזו מדינה", בליווי פסנתר של עופר כץ והזמרת ורד אליהו.

ראש העירייה, מר רז קינסטליך, בירך את המשפחות השכולות בברכות חמות וזכה לתשואות רמות על דבריו הכנים והמרגשים.

יו"ר ועד המשפחות השכולות, מר חיים דינר: "ההיסטוריה של העם היהודי מלמדת אותנו שעם ישראל ניצח משברים רק כאשר האחדות פיעמה בלב האומה. בימים האלו נרבה בתפילות ובקשות, נבקש מבורא עולם: "כתבנו לחיים מלך חפץ בחיים", נבקש שהקב"ה ייתן לנו את הכוח להיות שותפי אמת ולהוציא מן הכוח אל הפועל את התוכניות הטובות שנגזרו עלינו, לראות את החיים המשותפים של יחד".

למשפחות איחל: "שנה של הגשמת חלומות, צמיחה והתפתחות אישית, שנה של חברות, כבוד וסובלנות אחד כלפי השני, שתבלו זמן איכות בחיק המשפחה והחברים הקרובים ושבכל דקה ודקה ביום תהיו מלאים, שלמים ושמחים, שתהא שנה מדהימה וטובה יותר מזו שחלפה לה והעיקר בריאות איתנה"

שרה אשר, מנהלת אגף מורשת ישראל ובית יד לבנים: "התכנסנו הערב לברך ולהתברך. לברך על שזכינו במהלך השנה החולפת, תשפ"א, המורכבת ולמעלה מזה – המאתגרת – להמשיך לעשות מעשה: בכפוף להנחיות השעה, בין הסגרים וימי ה"בינתיים", זכינו לקיים את טקסי הזיכרון העירוניים. כך גם את טקסי ההתייחדות החודשיים, בבית יד לבנים ומחוצה לו, לכבודם ולזכרם של הבנים. בשעת רצון זו, מבקשת להודות לצוות המסור של בית יד לבנים ולוועד המשפחות השכולות. תודה וברכה להנהלת העיר, להנהלת החברה העירונית וליו"ר הועד המנהל של בית יד לבנים, על התמיכה וההערכה לה אנו זוכים לכל אורך הדרך".

את דבריה חתמה במילותיו של נתן אלתרמן משירו תפילה לשנה החדשה: תן לנו שנה …/להתרגש כפעם מריחות הסתיו/ לדהור אל האושר כשריקת רכבת/ לבנות לנו סוכת שלום עכשיו/ ולהיות בה ראויים לשבת"

כבדו בנוכחותם: רכז הסניפים של ארגון יד לבנים, ירון בסקינד ויו"ר הועד המנהל של בית יד לבנים, דוד בן שושן. בתום המפגש המרגש והמהנה הוגש, כמידי שנה, שי מתוק למשפחות.

תגובות

תגובות