ביום שלישי, 24.11.20 התקיים מפגש משותף, של שני פורומים עסקיים בניהול נשי משתי ערים שכנות ראשל"צ-חולון, וזאת במטרה להגדיל את המרחב העסקי הבינעירוני, את שיתופי הפעולה ואת פוטנציאל הרווחים. פורום נשים בעסקים ראשל"צ פועל במסגרת המשרד לקידום מעמד הנשים בראשל"צ , ומנהלות את הפורום יפית טויטו ואורנית אלוני, אירח את פורום נשים בעסקים חולון שפועל במסגרת המשרד לקידום מעמד הנשים בחולון ואת מנהלת הפורום אורלי סלומון בר. זהו המפגש השני במספר- במפגש קודם התארחו ביוזמת העיר חולון וכעת פורום ראשל"צ ארח לטובת העמקת שיתופי הפעולה שהחלו להרקם בין נשות העסקים בפורומים.

הבוקר נפתח בברכות של עו"ד דנה אייזנר לביא, יועצת ראש העיר למעמד הנשים ומנהלת מרכז זכויות נשים עירוני בראשל"צ ורמה אליקים יועצת ראש העיר למעמד האישה חולון .

הפעילות נפתחה בפינה עסקית אקטואלית –"נוקאאוט לקורונה בהביטי מיסוי ב 5 צעדים" מאת יפית טויטו.
בהמשך, זכו חברות הפורום להרצאה בעלת ערך רב של גל זילברמן ניסים– חשיפה לעולם יחסי הציבור במינימום הוצאה.

הפעילות המשותפת כללה חלוקת המשתתפות לחדרי עבודה, בהם הציגו את עצמן וגיבשו רעיונות לשיתופי פעולה. כל חדר נוהל ע"י אחת מחברות צוות ההיגוי של פורום ראשל"צ. לאחר העבודה בחדרים, חזרו נשות העסקים להתכנסות במליאה, ובסיכום המפגש הוצגו התובנות מכל החדרים על ידי חברות צוות ההיגוי של פורום ראשלצ : יפה אפשטין, ליאת יהושוע, מיכל אסטרין, ליטל אסיף ואטי יעקבוסון.

התובנות והרעיונות שעלו תרמו להמשך מפגשים וקשרים אישיים ומשותפים של חברות הפורומים משתי הערים.
המפגש התקיים בשבוע המודעות למאבק באלימות נגד נשים מתוך הבנה שעצמאות כלכלית היא כלי מרכזי בקידום שוויון מגדרי ואמצעי קריטי ליציאה ממעגל האלימות.

כולנו מחכות להיפגש פנים אל פנים, במפגשים פרונטליים, בעלי עוצמה עסקית, מעוף ויצירתיות, מפגשים שיסייעו לחזק את קהילת נשות העסקים ולקדם שוויון מגדרי גם בתחום זה.

תגובות

תגובות