הצרכים של בני זוג של מתמודדים מושפעים ומשתנים כתוצאה מהופעת המחלה. הזוגיות עם מתמודד יוצרת מתחים, שחיקה ועומס. הסדנא עוסקת בשאלה איך משאירים את הראש מעל המים, כשהגלים מכים ומציפים בתקופות רגשיות קשות.

במהלך הסדנא תהיה הקנייה של כלים מעולם המיינדפולנס להתמודדות עם חרדות, משברים וקשיים בתוך הזוגיות ובכלל. חיזוק של בן הזוג עצמו כדי שאוכל להיות שם בשביל בת הזוג והמשפחה. הצרכים של בני זוג של מתמודדים מושפעים ומשתנים כתוצאה מהופעת המחלה. הזוגיות עם מתמודד יוצרת מתחים, שחיקה ועומס.

נושא זה חשוב מאחר וזוגיות טובה עוזרת למצבים השונים בהתמודדות,  לתמיכה הדדית, לשיתוף והבנה בהתמודדות עם המצב הקיים.

המפגש יתקיים ביום ראשון  21.8 בשעה 17:00 בהנחיית  אלי דקל ואפרת משעול ממרכז יה"ל חדרה.

קישור לזום : https://us02web.zoom.us/j/82777887071?pwd=SEVTK3FUclBRaldwb3lGYUs4T3lSQT09&mc_cid=b316b755a5&mc_eid=UNIQID#success

Meeting ID: 827 7788 7071

עמותת איכות שיקום מפעילה שירותי דיור, תעסוקה, וייעוץ משפחות בקהילה עבור יותר מ- 9,000 מתמודדים עם מחלה נפשית ובני משפחותיהם. המערך כולל רצף מסגרות המאפשר למתמודד לעבור תהליך מסודר, מפוקח ומקצועי

מרכז יה"ל, מערך הייעוץ המשפחתי של העמותה משרת כבר אלפי בני משפחה לאורך השנים פעיל בארבעה מרכזים (ראשל"צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד) ולכל מרכז שלוחה בעיר נוספת. המרכזים ממומנים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות.

המרכז שם דגש על מקומה המרכזי של המשפחה בתהליך השיקום, בעבודה משותפת ושיתופית הכוללת את המתמודד, המשפחה וגורמי הטיפול והשיקום, ברוח גישת ההחלמה בבריאות הנפש. בבסיס תפיסת מרכזי יה"ל, האמונה ביכולתה של המשפחה לבסס את חייה – לשקם את רצף החיים האישיים והמשפחתיים לצד ההתמודדות עם המחלה, למצוא חוסן, משמעות והגשמה.

תגובות

תגובות