הקיץ מבלים עם כל המשפחה על הררי שלג צחורים במקום הכי קריר בארץ. נהנים מסופת שלגים ובובות שלג, נפגשים ומצטלמים עם דמויות אהובות ומוכרות מעולם הקרח ועוד מגוון פעילויות קרירות וכיפיות במיוחד.

מתחם 'משחקי השלג' ישתרע על שטח של 100 מ"ר ויציע שלל פעילויות לכל המשפחה כגון:

בניית בובות שלג (הילדים יקבלו דלים וכפות) סופת שלג משעשעת תתקיים כל שעה עגולה, דמויות מוכרות ואהובות מעולם הקרח יסתובבו בין הילדים ישחקו ויצטלמו איתם, לצד מוסיקת רקע האהובה על הילדים.  בשעות הבוקר תותאם הפעילות במתחם לגילאי 3-8.

בשעות הערב תותאם הפעילות לבני הנוער. במקום יתקיימו משחקי streetball  כדור יד בשלג באווירת מסיבה על הקרח, עם תאורת נאון צבעונית ופלייליסט מאגניב.

מחיר כניסה למתחם "משחקי השלג":  45 ₪   ל 45 דקות (הורה מלווה 25 ₪)

מחיר למחליק בהיכל הקרח: 70 ₪ ל45 דקות (הכניסה למלווה שאינו מחליק חינם)

היכל הקרח חולון – צילום אלירן אביטל

הטבות למגוון ארגונים חברות וגופים, למחזיקי כרטיסי אשראי ישראכרט , לאומי קארד וויזה כאל.

היכל הקרח Ice Peaks מציע מגוון רחב של חוגים ופעילויות כגון, חוג החלקה אמנותית של הקרחחוגי הוקי קרח לצעירים ובוגרים ושיעורים פרטיים. בחודשים יולי אוגוסט מציע ההיכל תוספת ספורטיבית לחוויות הקיץ:  סדנת החלקה בת חמישה ימיםהסדנה "לומדים להחליק בחמישה ימים" מועברת על ידי מאמנים מקצועיים מהטובים בארץ. כל מפגש נמשך 45 דקות בקבוצות קטנות של 5-10 משתתפים. הסדנאות מיועדות למתחילים ולמתקדמים. הקורס מתאים לכל המשפחה. *ניתן לרכוש במקום ציוד מקצועי להחלקה על הקרח בחנות הציוד הראשונה בישראל בתחום זה.

היכל הקרח חולון – צילום חגי כהן

קיץ 2019 בהיכל הקרח של ישראל ice Peaks בחולון

*חשוב! יש לעקוב ולהתעדכן אחרי שעות הפעילות באתר ההיכל ובעמוד הפייסבוק

לפרטים נוספים 03-5323008

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here