אתמול הושק מגרש קט רגל סינטטי חדשני במתחם ה"ספורט כיף" בראשון לציון. לרגל השקת המגרש החדש התקיים משחק חגיגי בין נבחרת מועצת העיר לבין נבחרת עיריית ראשון לציון שזכתה ימים ספורים לפני באליפות המחוזיאדה באילת. המגרש הוקם בסיוע הטוטו והחברה הכלכלית ובליווי חברת "מבט ספורט" ועלותו נאמת בכמיליון שקלים. המגרש מיועד לציבור הרחב, כאשר בבקרים יישחקו בו בחינם תלמידי בתי הספר וחניכי אגף הנוער, אחר הצהרים המגרש יושכר בתשלום סמלי.

אבי חיים, סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע:" אני מודה לראש העיר, רז קינסטליך, שקידם את הפרויקט והביא אותו לידי סיום בפרק זמן קצר. אנחנו פועלים כל העת על מנת להקים ולפתח את פרויקטים ומתקנים בעיר לרווחת התושבים."

לרגל השקת המגרש החדש התקיים משחק חגיגי בין נבחרת מועצת העיר לבין נבחרת עיריית ראשון לציון שזכתה ימים ספורים לפני באליפות המחוזיאדה באילת. אבי חיים, סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע:" אני מודה לראש העיר, רז קינסטליך, שקידם את הפרויקט והביא אותו לידי סיום בפרק זמן קצר.

משחק הידידות הסתיים בתוצאה 4:4 ובפנדלים ניצחה נבחרת מועצת העיר.

אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית:" מדובר על אחד המתקנים האיכותיים ביותר בישראל שעומד בתקנים הכי מחמירים ומאושר על ידי פיפ"א. אני מודה לראש העיר על קידום הפרויקט ובטוח כי תלמידי בתי הספר והציבור הרחב ייהנה ממנו."

קרדיט צילום: אבי קקון

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here