עיריית ראשון לציון חנכה את הספרייה המשודרגת במתנ"ס רמת אליהו

עיריית ראשון לציון, בשיתוף עם החברה למתנ"סים, קרן לגאסי, פדרציית מטרו וסט וקרן ראשון, חנכו הערב (ד׳) את מתחם הספרייה החדשה והמשופצת במתנ"ס שכונת רמת אליהו, בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל.

המתחם החדש יכלול מרכז ידע חדשני, ויהווה מוקד חינוכי ותרבותי שישרת כ-3,000 מנויים משכונת רמת אליהו ומהשכונות הסמוכות, וכן את כלל הציבור.

המרכז הרב-תחומי יאפשר פעילויות משולבות של כלל הגורמים העירוניים: בשעות הבוקר תתקיים בו פעילות של מרכז רון ורדי למען ילדי האזור; בני ובנות הנוער יגיעו בשעות אחר הצהריים ויקיימו פעילויות העשרה מגוונות, כגון "שעות סיפור" ועוד; וכלל הציבור ייהנה מסדנאות, הרצאות, מפגשי תרבות וחברה, וכן ממאגר עצום של ספרים.

עיריית ראשון לציון חנכה את הספרייה המשודרגת במתנ"ס רמת אליהו

מרכז הלמידה יהווה חלק אינטגרלי מהספרייה וגם מקום קהילתי, נעים ומהנה, שהתושבים יוכלו לבלות בו יחדיו.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: ״במיוחד בימים מורכבים וקשים אלו, אני מתרגש לחנוך את המרכז שמהווה נקודת אור ואופטימיות לגבי העתיד. בראש החזון החינוכי עומדת המטרה להכשיר את הילדים לעולם המחר ולהפוך את החינוך בעיר למתקדם, יצירתי ופורץ גבולות – וזה בדיוק מה שאנחנו עושים.

״אני רוצה להודות לכל השותפים היקרים שלנו ולכל מי שלקח חלק בעשייה וגרם לפרויקט הזה לקרות, ולאחל לתושבי רמת אליהו והאזור ליהנות מהמתחם החדש שהותאם לצורכי השכונה ושעתיד להפוך לסוג של סלון קהילתי מאחד ומגבש".

תגובות

תגובות