ההרצאה המקוונת של נצחיה פרוכטר ,מרפאה בעיסוק ומעין שפר, עו"ס ממרכז יה"ל כפר סבא-פ"ת תתקיים ביום ראשון  30.1 שעה 18:30 בנושא תרומת הפנאי לחיי מתמודד הנפש,  עקרונות ההחלמה, והסבר על שירותי השיקום הניתנים בתחום. ההרצאה פתוחה לקהל הרחב והינה ללא עלות.

ההרצאה תעסוק בנושא הפנאי בחיי מתמודד הנפש וחשיבותו לתהליך ההחלמה וכן מקומה של המשפחה בתהליך זה. יוגדר המושג פנאי, מהו ? מה תרומת הפנאי בחיינו? הקשר בין פנאי והחלמה? בהרצאה יוצגו עקרונות ההחלמה של מתמודד הנפש ויוזמנו נציגי שירותי השיקום העוסקים בנושא. בהרצאה תינתן אפשרות לקיום דיון ושאלות.

ההרצאה תתקיים בשני חלקים : החלק הראשון ב30.1 והחלק השני ב6.2 בשעה 18:30 באמצעות הזום. ההרצאה הינה ללא תשלום.

כניסה ישירה לזום :
https://us02web.zoom.us/j/81042247496?pwd=Nmw4VFpxc0dqVktKeFdOTlZSckRsZz09#success

עמותת איכות בשיקום מפעילה 4 מרכזי משפחות יה"ל ברחבי הארץ (ראשל"צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד) ולכל מרכז שלוחה בעיר נוספת. המרכזים ממומנים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות.

המרכז שם דגש על מקומה המרכזי של המשפחה בתהליך השיקום, בעבודה משותפת ושיתופית הכוללת את המתמודד, המשפחה וגורמי הטיפול והשיקום, ברוח גישת ההחלמה בבריאות הנפש. בבסיס תפיסת מרכזי יה"ל, האמונה ביכולתה של המשפחה לבסס את חייה – לשקם את רצף החיים האישיים והמשפחתיים לצד ההתמודדות עם המחלה, למצוא חוסן, משמעות והגשמה.

תגובות

תגובות