צילום עודד קרני

מכבי ראשון לציון הובילה לאורך כל הדרך על הפועל אילת והתקרבה למרחק נקודה מהפסגה עם ניצחון 74:80.  רבות דובר לאחרונה על כך שמכבי "FOX" ת"א והפועל "בנק יהב" ירושלים הן ליגה בפני עצמן, אבל מכבי ראשל"צ מוכיחה משחק אחרי משחק שכדאי לספור גם אותה. החבורה של גיא גודס, שעלתה לחצי גמר גביע המדינה, רשמה הערב (שני) את ניצחונה השישי ברציפות, 74:80 על הפועל "יוסי אברהמי" אילת וטיפסה בחזרה למקום השני בטבלה, מרחק נקודה מהאלופה.

מהלך המשחק

ראשל"צ פתחה בחמישייה עם אלכס המילטון, פרדריק בורדיון, ג'ורדן סווינג, עוז בלייזר וג'ונתן וויליאמס, אילת עם אבי בן שימול, לארי גורדון, רפי מנקו, קיוון דבנפורט ואריק תומפסון. הכתומים התחילו את המשחק בסערה ועם שלושה סלים של שלושת שחקני הקו האחורי עלו ל-0:6 תוך דקה. תומפסון העלה את האורחים על הלוח בסל ועבירה, אבל סווינג ובלייזר המשיכו את החגיגה וטסו לפער דו-ספרתי, 3:14. קלי קבע כבר יתרון שיא של 14 נקודות, לפני שמנקו ותומפסון החלו במלאכת הצמצום ויהונתן שולדבראנד שעלה לוהט מהספסל עם 11 נקודות רצופות חתם את הרבע בפיגור סביר, 29:23.

בורדיון הכפיל את היתרון בשתי שלשות רצופות, שולדבראנד החם קלע עוד 2 אבל שלשה של נועם דוברת הגדילה ל-25:38. אל תומפסון ושולדבראנד שכבר הגיעו לספרות כפולות הצטרף דבנפורט שהיה שקט עד אז ואחריו מנקו עם 5 נקודות רצופות שמחקו כמעט את כל הפער, 38:37. הכתומים הפעילו בצבע את קלי שקלע 7 מ-9 הנקודות האחרונות שלהם במחצית וקבע את התוצאה בהפסקה בדאנק, 39:47.

פתיחת הרבע השלישי הייתה העתק של פתיחת השני, בהבדל אחד: הפעם בורדיון היה אחראי רק לשלשה אחת והמילטון לשנייה, 39:53. מנקו צימק לחד-ספרתי, קלי הגיב בדאנק והמילטון בעוד שלשה אבל בן שימול באסיסטים נפלאים דאג להוריד ל-58:48. אחרי שמסר 12 אסיסטים, בן שימול החליט שהגיע הזמן לקלוע גם בעצמו, וויליאמס וקלי המשיכו לחגוג בצבע אבל שלשות של גורדון ורזיאל חיון שוב צימצמו, 66:56 אחרי 30 דקות.

תומפסון עבד קשה בצבע וקלע שני סלים רצופים, דוברת צלף שלשה בתווך וקלי בחטיפה וסל קבע 60:71. בן שימול ותומפסון שוב קירבו את אילת, סל של מנקו שלח את גודס לפסק זמן ביתרון 66:71 בלבד. בלייזר קטע ריצת 0:6 בסל חשוב, המילטון הוסיף אחד משלו אבל גורדון בריברס ליי אפ מרשים צימק, 75:68. בלייזר קלע עוד סל קריטי, שולדבראנד שלח את גודס לפסק זמן בשלשה אבל בלייזר הוריד ריבאונד התקפה גדול ושלשה של בורדיון הגדילה ל-71:80 בדקה האחרונה. שולדבראנד צלף עוד אחת מעבר לקשת, אלא שבלייזר בריבאונד התקפה חשוב נוסף סגר את הסיפור, 74:80 בסיום.

כתבה ותמונות באדיבות האתר הרישמי של מכבי ראשון לציון
צילום- עודד קרני

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here