בתקופה הזאת שטיסות אינן עניין שבשגרה ואנשים פחות יוצאים לחופשות בחו"ל , דווקא הדיירים ב"אחוזת ראשונים" מבקרים ביעדים אקזוטיים ומקומות תיירותים ברחבי העולם, טיולי הרפתקאות ונופש באתרי סקי באמצעות טכנולוגית VR (מציאות מדומה). כל זאת ללא שום מגבלה וצורך בבדיקות קורונה, הכנת מזוודה ותשלום.

הודות לטכנולוגית משקפי המציאות מדומה,  דיירי "אחוזת ראשונים", יכולים להגיע למגוון יעדים וליהנות מטיולים וחוויה ייחודית אשר תורמת לא רק לרווחה הנפשית ולתחושת ה – WellBeing אלא גם להפחתת סטרס ולחץ דם על פי מחקרים.

לפני כשנה החליטה הנהלת "אחוזת ראשונים" והעומד בראשה – עודד מור, להטמיע חדשנות ועולם גיימינג בעת שבה בני הגיל השלישי נמצאים בקבוצה סיכון והמפגשים המשפחתיים הולכים ומצטמצמים, תופסים את מקומם העזרים הטכנולוגיים התורמים ליצירת אינטרקציה חברתית דרך משחקי שולחן בטכנולוגיית TOUCH , לפיתוח מיומנויות מוטוריות וקוגנטיביות ומשקפי מציאות מדומה, מספקים כאמצעי בריחה לעולמות ונופים קסומים ובהם גם נופי ילדות.

עם פאולה ולאון

אחת הדיירות אריקה שץ, שהגיעה ל"אחוזת ראשונים" בתקופת הקורונה ומשמשת כיום כפרזנטורית של מותגים ידועים ביניהם: "אסטוניש", "שופרסל" וכמובן גם "אחוזת ראשונים",  השתתפה בתחילת השבוע בתכנית בוקר "פאולה וליאון" ושיתפה בחוויה המהנה כיצד היא  חזרה לעשות סקי דרך משקפי מציאות מדומה: "בפעם האחרונה שעשיתי סקי זה היום לפני כ-30-40 שנה עכשיו אני מרכיבה את המשקפיים ואני ממש יורדת מההר. זו חוויה, תורם למצב הרוח ועכשיו אני עושה סקי באלפים בלי לקחת סיכון וליפול". מציינת שץ.

לדברי עודד מור, מנכ"ל האחוזה: "אם עד היום עולם הגיימינג והמציאות המדומה היו מזוהים עם הדור הצעיר, הרי שהקורונה יצרה תהליך של התאמה לעולמות ולצרכים של בני הגיל השלישי", אומר מור, "אם ניתן לחולל שינוי ולשפר מיומנות חשובות באמצעות טכנולוגיות, למה שלא נאמצם?"

תגובות

תגובות