בתום מכרז חיצוני לתפקיד היועץ המשפטי לעירייה נבחר עו"ד אברהם יעקב, לשעבר סגן נשיא בית משפט מחוזי מרכז. יעקב יחליף את עו"ד אינסה גולדברג שמסיימת את תפקידה בתום חמש וחצי שנים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אני מודה לעו"ד אינסה גולדנברג על תרומתה לפיתוח האגף המשפטי בעירייה ומאחל הצלחה לשופט בדימוס, עו"ד אברהם יעקב, אני משוכנע שהוא ידע ללוות ולנווט בהצלחה את המערכת העירונית".

יעקב (65) הוא בוגר לימודי משפט באוניברסיטת תל אביב. לאחר ההתמחות ושמונה שנים כעו"ד עצמאי הוא החל את דרכו במערכת המשפטית בתור רשם בבית המשפט השלום ברחובות. שנתיים לאחר מכן התמנה לשופט בית המשפט השלום באילת. לאחר מכן עבר לבאר שבע שם החל כסגן נשיא בית המשפט השלום ובהמשך לשופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע. ב-2012 מונה לסגן נשיא בית המשפט המחוזי מרכז. בחמש השנים האחרונות, מאז פרש לגמלאות, מונה לשופט עמית בבית המשפט המחוזי מרכז .

עו"ד יעקב, אמר עם כניסתו לתפקיד: "אני נרגש להיכנס לתפקיד ובטוח שעם עובדי האגף המסורים, נוכל להפיק את המקסימום. אני רואה שליחות בשירות הציבור ובהתאם לכך אמלא את תפקידי". מנכ"ל העירייה, דודי גיל, הוסיף ואמר: "בית המשפט מסמל עבורי את מעוז היושר והצדק ולכן, בחירת שופט בכיר בדימוס הוא מבחינתנו אמירה למלא בנפש חפצה ערכים אלו בעשייה הציבורית".

קרדיט צילום- שחר טל

תגובות

תגובות