סיירת הורים ראשון לציון - צילום: אבי קקון

אתמול ( 31.12.23 ערב חגיגות השנה האזרחית) יצאה סיירת הורים ראשון לציון לסיור המסורתי ופעילות השטח בערב חגיגות השנה האזרחית להעלאת המודעות בסכנות הטמונות בשתיית אלכוהול, צריכת סמים ונהיגה.

בדיוק בחצות שהבליינים הרימו כוסית לקראת השנה החדשה במסעדות והפאבים במתחם רובע הבילויים בעיר לצלילי המוזיקה וזיקוקי הדינור החלה אזעקה שבישרה על מטח טילים כ-27 ששוגרו מרצועת עזה למרכז ושפלת הארץ. צוות הסיירת שקיבל את ההתראה בטלפון הנייד התפרס ברחבת הרובע, כינס וכיוון את הבליינים שהיו שקועים בחגיגות לתוך חניון ממוגן ודאג שלא יצאו עד תום סכנת נפולת הרסיסים – סיירת הורים בזמן הנכון ובמקום הנכון

אבי קקון, רכז סיירות עירוני : "כשהגענו למתחם הרובע בסביבות השעה 22:00, עוד לפני שהקמנו את דוכן ההסברה של סיירת ההורים סרקנו את האזור וחיפשנו מקום מחסה ראוי מפני מתקפת טילים. מצאנו מאחורי אחת המסעדות חניון תת קרקעי מרווח וסימנו אותו למקרה אזעקה. בדיוק בחצות שאנו צופים בזיקוקים בשמיים וברקע מוזיקה שמחה ורועשת שבקעה מהפאב הסמוך התריעה חברה בסיירת על אזעקת אמת, מסביב המשיכו לחגוג כרגיל ומבעד לזיקוקים התחלנו לראות את המטחים. מייד התפזרנו והתחלנו לאסוף את החוגגים לכיוון החניון, נכנסנו לפאב הסמוך ועצרנו את המסיבה והפנינו את הבליינים ואת הסועדים שיצאו ממסעדות הסוהו והגרקו לכיוון המחסה ברוגע ותוך כדי שמירה על 10 דקות המתנה כדי למנוע פגיעת רסיסים בקהל…. וכל זה תוך תיעוד האירוע במצלמת הווידאו."

דוד בן שושן

דוד בן שושן, מנהל הרשות לביטחון קהילתי בראשון לציון: "אנו יודעים מאז ומתמיד על הערך של סיירות ההורים כלפי בני הנוער בסיכון, מאז ומעולם דאגנו לשלום בני הנוער. היום אנו רואים שגם בזמן חירום יש ערך מוסף לנוכחות של המתנדבים אשר בתושייה רבה איתרו מקום מוגן עבור הבליינים ודאגו לפנות מאות מהם למרחב המוגן.

עוד הוסיף בן שושן, "סיירות ההורים יהיו תמיד לעזר גם בשעת מצוקה גם בשעת סכנה. יישר כוח לאבי קקון המרכז את נושא סיירות ההורים ולמתנדבים היקרים."

צפו בתיעוד הווידאו של רגעי הפינוי וההכוונה של הבליינים לחניון ממוגן – מרגעי הבהלה ועד שירה אדירה לחיזוק המורל וכמובן ראיונות מהשטח עם חברות הסיירת.

 להצטרפות לסיירת הורים ראשון לציון ומידע נוסף היכנסו ללינק הבא, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: https://lp6.me/N2cc7

תגובות

תגובות