קומדיה מטורפת ומצחיקה עד דמעות, על אנשים שהם אולי לא “פוליטיים”, אבל הם בטח לא “פוליטיקלי קורקט”.
קומדיה מאת: רמי ורד I בימוי: רוני פינקוביץ’

ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אביאל, ההתנחלות הקטנה שבשומרון, שבה הם גרים, גועשת ורוגשת. אפילו הוריה של לאה, ציקי ותרצה, מוכנים לדחות את משבר היחסים ביניהם עד אחרי החתונה, למען אהבתה של בתם.

אלא שאז ציקי שומע במקרה שיר ילדים קטן ותמים, וחייו משתנים ברגע אחד. האם ציקי חולה? האם הוא מבין מה מתרחש סביבו? האם משפחתו תדע להתמודד עם מצבו? האם היישוב ידע לגלות כלפיו סובלנות? ומה יהיה עם החתונה הקרבה והאהבה הגדולה? האם ציקי ותרצה באמת יתגרשו? האם סאדאת יצליח לנחות בשלום ולחתום על הסכם השלום? אתם שואלים מה הקשר? אתם באמת חושבים שאפשר לגלות לכם מבלי לחולל כאן ספוילר?
משך ההצגה: כשעה ועשרים ללא הפסקה

משתתפים: אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, שלומי טפיארו, חי מאור, עודאל חיון, טל צ’רנובסקי, סולימאן חוסייסי
מחליף: אלירן הרוש

הביקורות משבחות
“אבי קושניר עושה תפקיד אדיר. קומדיה קצבית פרועה וחסרת גבולות ”ידיעות אחרונות“ הצגה טובה, כזאת שלא תשכח לאחר הצפייה, בגלל הערך המוסף.

״רמי ורד ורוני פינקוביץ’ השכילו לפלס דרך מבעד לענני הצחוק, ולהציב בפנינו מראה, כששאגות ההנאה הרעידו את האולם. ענת וקסמן מוכיחה לנו את מיטב כישוריה ”דה מרקר“.

הומור מושחז במחזה של רמי ורד בערב מענג של צחוק. אבי קושניר במיטבו עם ביצוע מבריק של צוות השחקנים, בבימויו הזורם והסוחף של רוני פינקוביץ” ניוז1

תאריך שעה יום מיקום רכישה
9.12 20:30 ה' אולם רכישה
13.12 20:30 ב' אולם רכישה

תגובות

תגובות