לייבפארק ראשון לציון

למעלה משישים אלף איש כבר חוו בקיץ שעבר את ה-LIVE FESTIVAL  של עידן רייכל באמפי לייב פארק בראשל"צ. וכעת הוא שוב חוזר במופע מושקע המשלב מוסיקה, קולינריה ואומנות ל-3 הופעות ברצף בלייב פארק בראשון לציון 19-21.9.19.

הפסטיבל שנרקם כפרי דמיונו של רייכל ומשלב מוסיקה, קולינריה ואומנות, יצא לדרך במתכונת מורחבת שתנדוד ברחבי הארץ – באר שבע, ירושלים, כרמיאל ואמפי לייב פארק בראשל"צ. לכל הערים הללו יגיע הפסטיבל בהרכבו המלא הכולל את שף יובל בן נריה (טאיזו, YA-PAN), אחד השפים המובילים ופורצי הדרך הפועלים כיום בישראל, והצלם זיו קורן, הידוע בתיעוד דוקומנטרי נועז ועוצר נשימה בארץ ובעולם וכן בשילוב של מוסיקאים מקוריים ומתחלפים אותם בוחר רייכל על פי סגנונות מעולמות מוסיקאליים חדשים, כשבכל אלה נמצא ה DNA של הפרויקט המדובר שלו שיעלה בהפקה המושקעת כמופע המרכזי.

הפסטיבל המצליח החל דרכו בחודש יוני 2018 וזכה להצלחה חסרת תקדים כשכל הכרטיסים אזלו מראש ותגובת הקהל הניעה להוספת תאריכים נוספים שנפתחו בספטמבר 2018 והמשיכו לארבעה מופעים רצופים בהיכל מנורה. כעת ינדוד הפסטיבל לערים נוספות ברחבי הארץ ויעניק חוויה מוסיקאלית, קולינרית  ואומנותית כמו שרייכל יודע להעניק לקהל שלו.

המופע המרכזי – הפרויקט של עידן רייכל:

על הפרויקט של עידן רייכל נאמר כבר הכל. בשני העשורים האחרונים התווה רייכל גוון מוסיקאלי חדש שהגיע לכל בית בישראל ולקהל עצום בארץ ובעולם. בנוסף לאלבומים ולשירים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות של כולנו, ישנם המופעים שהביאו משהו חדש, שונה וברף גבוה אל קהל גדול בארץ ובעולם. אנסמבל יוצא דופן של מוסיקאים מוכשרים בעלי אישיות בימתית כובשת בניצוחו של רייכל. יחד הם מביאים אל הבמה מופע שהוא ליגה משל עצמו, באיכויות בינלאומיות. עבור ההפקה המיוחדת עוצבה במה ייחודית שתאפשר זוויות צפייה נוחות ומותאמות לקהל הרחב כמו בכל הופעותיו, שקידה על הפרטים הקטנים כגדולים על מנת לתת לקהל את החוויה הטובה ביותר.

מתחם קולינרי בניצוחו של שף יובל בן נריה:

שערי הפסטיבל ייפתחו מוקדם על מנת לאפשר לקהל הרחב חוויה מתמשכת המתחילה מרגע הכניסה לאתר. בכל מקום בו יתקיים הפסטיבל יוקם מתחם קולינרי של שף יובל בן נריה. נריה מוביל בשנים האחרונות את הסצנה הקולינרית בישראל ונחשב לאחת ההבטחות הגדולות של הקולינריה הישראלית. בן נריה הוא השף של מסעדת טאיזו עטורת השבחים וגם של  מסעדת YA-PAN   בקיץ הקרוב עתיד לפתוח מסעדה שלישית בבעלותו.  רייכל פנה לבן נריה לשיתוף פעולה בזכות פרשנותו יוצאת הדופן לאוכל הרחוב של דרום מזרח אסיה, כפי שחווה אותו במסעות שערך ביבשת ובמפגשים עם תושביה. בפסטיבל יציג  מנות לא שגרתיות, עשירות בטעמים ובה בעת מוגשות בצורה נגישה ופשוטה.

תערוכת צילומים של זיו קורן:

בנוסף למתחם השף, הקהל יוזמן להתרשם מתערוכת צילומים עוצרת נשימה של הצלם זיו קורן שלצד צילומים דוקומנטריים מהארץ ומהעולם יציג תיעוד של הפרויקט של רייכל שתיעד לאורך שני עשורים, מאז פריצתו של רייכל.

כצלם חדשות ודוקומנטרי מתעד קורן למעלה מ-25 שנה נושאים הומניטאריים בארץ ובעולם באזורי עוני, קונפליקט, אסונות טבע ועוד. צילומיו עטורי הפרסים של קורן פורסמו במגוון רחב של עיתונים בינלאומיים ועיטרו שערים רבים. קורן, שגם מרצה בסדנאות ובאוניברסיטאות, פרסם עד כה 18 ספרים והציג את צילומיו ביותר מ-120 תערוכות ברחבי העולם.

במת מוסיקת עולם:

במקביל לחוויה הקולינרית והאומנותית הקהל ייחשף למוסיקאים מקוריים ומעניינים מעולמות חדשים.

המחשבה על במה נוספת לאמנים ממגוון סגנונות מתבקשת מצדו של רייכל. כמי שלאורך השנים ליהק למעלה מ 150 מוסיקאים מהארץ והעולם וחשף אותנו לקולות ושפות כמו אמהרית, מרוקאית, גרמנית, ספרדית, צרפתית ועוד, רייכל מבקש לשתף את הקהל בסגנונות נוספים של אמנים מסקרנים אותם בחר באופן אישי.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here