כחלק מהחזרה לשגרה אחרי נגיף הקורונה, עיריית ראשון לציון תפעיל ממחר (שלישי, 1.3.22) את פעילות שלישי חופשי המיועדת עבור בני הגיל השלישי. במסגרת פעילות שלישי חופשי יזכו בני הגיל השלישי להעשרת תכנים ופעילויות כגון: הקרנות סרטים, מופעי בידור, סיורים מודרכים במוזיאון "אגם" ובמוזיאון ראשון לציון ובגלריה לאמנות בית לונדון. כמו כן, ייהנו בני הגיל השלישי מסיורי אדריכלות, הרצאות, סדנאות בשלל נושאים ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אחרי תקופה ארוכה, אנחנו מתחילים להחזיר את חיי הפנאי והתרבות עבור תושבי ראשון לציון ועבור בני הגיל השלישי. אני בטוח שהאזרחים הוותיקים יהנו ויבלו בפעילויות שהכנו עבורם. אני יודע שזו הייתה תקופה קשה ומאוד מורכבת עבורם מבחינה חברתית ונפשית. עשינו כל מה שניתן כדי להיות שם עבורם ולהוות אוזן קשבת. אני שמח שנמלא את חייהם בעניין ובתוכן שיעשיר אותם ואני מחכה בכיליון עיניים לראות אותם ממלאים את בתי התרבות ואירועי הפנאי בעיר".

מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק התרבות, ליאבל אבן-זהר: "השתתפות בפעילויות תרבותיות וחברתיות תורמת לבריאות הנפש, לרגיעה ולחיזוק תחושת הביטחון והשייכות. בני הגיל השלישי עברו תקופה לא פשוטה, וכעת אנו מחזירים עבורם את הפעילויות הפרונטליות השונות במסגרת שלישי חופשי על מנת שימלאו את שעות הפנאי שלהם בהעשרת תכנים".

כבר מחר (שלישי) יהיה ניתן לצפות בסרט "אמא שנייה" בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן, לקחת חלק בסדנת זכרון בנושא צלילות מחשבתית לגיל המבוגר שתתקיים בבית העם ולסייר ברחבי העיר ההיסטורית בעקבות נשים ראשוניות מובילות ועוד.

כזכור, המיזם החל לפני כשנתיים וזכה להצלחה מסחררת בקרב האזרחים הוותיקים בעיר. בזמן מגפת הקורונה, התקיימו פעילויות דרך הזום עם הרצאות וסדנאות מרתקות בכדי לשמור על השגרה. עתה, עם החזרה לשגרה, המפגשים יתקיימו באופן פרונטלי.

אנחנו מזמינים את כל בני גיל השלישי למלא את שעות הפנאי בחוויות מגוונות מעולמות תוכן שונים.
לפעילויות השונות: https://bit.ly/3hr036c

ניתן גם להצטרף לקבוצות הוואטסאפ שלנו ולקבל עדכונים שוטפים במספר 0542971029 או לחייג למספר הבא: 03-9537000.

תגובות

תגובות