אולם אירועים הגרייס בראשון לציון

הקיפאון שנוצר בשל משבר הקורונה משפיע על ענפים רבים במשק, ובראשם בעלי העסקים הקטנים והעצמאים. לאחר ההודעה על איסור התקהלות והשהיית עבודות שאינן מוגדרות כחיוניות, התרוקנו מסעדות ברחבי ישראל מסועדים ועד סגירתן. עדי זהר יצאה לבדוק מרחוק כיצד שורדים בעלי העסקים בעיר בימים אלה, את הרשמים נביא עבורכם בסדרת כתבות בשבועיים הקרובים –הראיון היום עם רומן טימקובסקי, מבעלי אולם האירועים הגרייס ברח׳ האצ״ל 9 בעירנו – מוזמנים להגיב ולפרגן.

איך העסקים בימים אלו?
בימים אלו, אין כל כך עסקים ואנחנו מושבתים מתאריך ה12/3. רוב העיסוק שלנו בימים אלו הוא חיפוש ימים חלופיים לאירועים ויש הרבה אי ודאות מתי נחזור לשגרה.
אני מאוד מקווה שייפתח הסגר בקרוב.

יחסית למשבר ב"צוק איתן" מה השינוי עכשיו?
המצב של היום שונה במהות ממה שהיה בצוק איתן, שבה היו 3-4 ימי לחימה אבל עדיין קיימו אירועים בשונה מעכשיו.

האם אתם מרגישים תמיכה ממשלתית/ עירונית בעסקים ואיך?
עירונית כן- כל עניין הארנונה ואגרות הרישוי ובכלל, יש הרגשה מאוד טובה מהעירייה והם נותנים תמיכה. הממשלה לא עוזרת בכלל. כעצמאי, אני צריך לדאוג לעצמי ולא קיבלתי מהממשלה כלום חוץ מ500 שח לילד וזה לא הוגן. אחרי כל המיסים, שאנחנו משלמים אנחנו מצפים מהם לתמיכה ומקווים שיעזרו בסוף.
מחאת העצמאים מאוד צודקת וכדי שעסקים לא יקרסו חייבים לעזור לנו מהממשלה. אני מעסיק 100 איש- ברמנים, מלצרים, טבחים ועוד- שיישארו מובטלים. שלא נדבר על המעגל השני- הספקים.
נכון, הובטח 6,000 ש״ח לכל עסק אבל יש המון קטגוריות ואנחנו לא בנוסחה וצריך למצוא דרך לעזור לכולם.

אולם אירועים הגרייס בראשון לציוןהאם גם יוצא לכם לתרום לנזקקים?
באולם תרמנו המון סחורה כדי שלא תהיה פגת תוקף לבתי כנסת, להתארגנויות שפנו אליי ולמשפחות- מלאי אדיר של סלמון ובשר ושרק ניתן.

מתי אתם צופה שיסתיים המשבר ואיך יראו אולמות האירועים ביום שאחרי?
אני מקווה שנחזור לאט לאט לשגרה. מאמין שהאירועים יהיו קטנים יותר, ממוקדים יותר אבל המנות יתייקרו גם והתחום שגם ככה סבל מירידת מחירים יצטרך להשתנות. עם זאת, אני בטוח שבסוף נחזור לשגרה כמו לטיסות. במקרה שלנו, אנחנו אולם בינוני ולכן אני מאמין שנענה על הדרישות החדשות שיהיו.

אולם אירועים הגרייס בראשון לציוןחשוב לי לציין, שאנחנו חלק מהעיר והקהילה ותורמים לה ויש לנו קשר מאוד טוב עם העירייה בעיקר עם המשנה לראש העיר, עידן מזרחי שעוזר לנו המון ומוכנים תמיד לעזור, לסייע ולתרום.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here