מי רוצה להרוויח יותר? ומי, בעצם לא?? על טיפים לחסכון במס וכלים מעשיים להגדלת הרווח, לקראת סוף 2021, שמענו בהרצאתה המעשירה של יפית טויטו, יועצת מס, ומנהלת שותפה בפורום נשים בעסקים ובקריירה שפועל בחסות המשרד לקידום מעמד הנשים בעיריית ראשל"צ וזאת במסגרת המפגש החודש שהתקיים בספטמבר.

המפגש התקיים במוזיאון ראשל"צ, בנוכחות עו"ד דנה אייזנר לביא, יועצת ראש העירייה לקידום מעמד הנשים ומנהלת מרכז נשים עירוני, אשר ברכה את המשתתפות ויחד הרמנו כוסית לשנה חדשה וטובה, שנה של אחווה נשית, צמיחה והצלחה.

כמובן שלא ויתרנו על תמונות וצילום מידיה של אורנית אלוני צלמת ומנהלת שותפה של הפורום שדאגה להנציח את הרגעים היפים של המפגש .

הפתעה גם ציפתה לחברת צוות ההיגוי אטי יעקובסון שזכתה בתעודת הוקרה מטעם ליונס כאשת השנה וקיבלה על כך תשואות מחברות הפורום

בעלת עסק בראשל"צ, או תושבת העיר בעלת עסק- אנחנו מזמינות אותך להצטרף לפורום, הפועל במסגרת המשרד לקידום מעמד הנשים בעיריית ראשון לציון, למפגשים שמתקיימים אחת לחודש ובהם ניתנים כלים פרקטיים ונוצרים שיתופי פעולה פורצי גבולות וכן לפעילות בפייסבוק ובווטסאפ.

אם גם את רוצה לקדם את העסק שלך באמצעות כלים דיגיטליים, להגדיל חשיפה במדיה החברתית, לבנות קשרים עסקיים, ליהנות מתכנים עסקיים משתנים, שיתופי פעולה ואחווה נשית במיטבה- את בהחלט מוזמנת!

המפגש הבא ב-26/10/21, סמני לעצמך! ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך יש להרשם מראש.

ועד שניפגש, מוזמנת להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו, או לקבוצת הוואצאפ, ולעקוב. מחכות לך ברשת הנשים העירונית במשרד לקידום מעמד הנשים בראשל"צ. ראי הזמנה זו כאישית..

יפית טויטו ואורנית אלוני, מנהלות הפורום. וכל צוות ההיגוי – ליטל אסיף , מיכל איסטרין , יפה אפשטין , אטי יעקובסון , ליאת יהושוע.

 

תגובות

תגובות