הבוקר נחנך בבית הספר היסודי ניצנים מגרש הספורט המשודרג שעבר הצללה. מדובר בפיילוט של עיריית ראשון לציון להצללה של מגרשי הספורט החיצוניים המשמשים גם לטקסים בבתי הספר. עלות ההצללה ושדרוג המגרש הסתכמו בסכום  של כ 250 אלף שקל. מדובר בהצללה הראשונה של מגרשי ספורט בבתי ספר. את הפיילוט יזם סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע אבי חיים בתמיכתו של ראש העיר, רז קינסטליך. מנהל שפ"ע היה אמון על ביצוע העבודות והחברה העירונית הייתה שותפה לשדרוג המגרש. ההצללה מספקת פתרון לחום הכבד השורר בחודשי הקיץ ומסייעת לשמירה על בריאותם ומניעת חשיפת של הילדים לשמש.

ראש העירייה, רז קינסטליך, שבעצמו היה תלמיד בבית הספר, אמר: "כיף לבוא לפה ולראות השינוי. אנחנו נהנים מההשקעה בילדים שלנו. זה מדהים ונמשיך זאת בעוד בתי ספר בעיר. זה המשך ישיר להחלפת החול  ושדרוג החצרות בגנים. בחודשי הקיץ נעשה עוד המון שיפוצים. אני מודה לסגני, אבי חיים על העבודה המאומצת."

סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע, אבי חיים: "במסגרת המדיניות שמוביל ראש העיר. אנחנו שמחים לחנוך את ההצללה. מדובר על פתרון נהדר לחום הכבד שמונע לעיתים יציאה למגרש בחוץ. אני מודה לשפ"ע ולחברה העירונית. נמשיך לעשות לטובת הילדים של ראשון."

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here