פסטיבל האביב הבינלאומי של ראשון לציון, הפך במרוצת השנים למסורת ומציין 19 שנה להיווסדו!! מופעי הפסטיבל שיתקיימו בהיכל התרבות הינם בניחוח נוסטלגי ומחווה לאגדות מוסיקליות בינלאומיות :

דטנר על הגג
מופע מוסיקלי – 4.7, יום רביעי, שעה 21:00

נתן דטנר שחקן ובמאי יוצא במופע חדש ומביא את ניסיונו האישי במשחק, שירה הומור וכשרון בלתי נדלה. שנסון צרפתי, זמר ישראלי מחזמר אמריקאי והומור יהודי, אלו חלקי הפאזל שהרכיבו את נוף ילדותו והשפיעו מאוד על דרכו האומנותית והפכו לאבני דרך שבנו מופע שהוא מכלול אהבותיו וטעמו האישי.

נוסיף לזה את בית ילדותו, החינוך הדתי הישראליות הצברית, הבוהמה התל אביב ועולם התיאטרון הקסום שהוא כל חייו והרי לכם מטעם נפלא שנתן שמח לחלוק עם הקהל במופע מרגש השט לו בין חופי תל אביב, דרך לונדון, פריז וירושלים. מופע של הומור שזור בין השירים מתוך כנר על הגג, גברתי הנאווה, שנסונים צרפתיים, איב מונטאן, ג'ורג בראסנאס עם שירים ישראליים נפלאים. כל אלו מבטיחים ערב מצחיק ובעיקר מרגש.


אלי גורנשטיין שר סינטרה

5.7, יום חמישי, שעה 21:00

שחקן הקאמרי, אלי גורנשטיין שר את שיריו המפורסמים של "מיסטר-אמריקה", פרנק סינטרה New-York- New-York) My-Way, I've got you ) ומספר את סיפור חייו המרתק: קשריו עם המאפיה והנשים בחייו.


הקולות של פיראוס

מסיבה יוונית ישראלית 6.7, יום שישי , שעה 15:00

הקולות של פיראוס מסיבה יוונית בצהרי היום. חגיגת זמר ישראלית ללחנים יווניים בביצועים מרגשים ובהשתתפות הקהל עם מיטב השירים שהפכו לנכסי צאן ברזל: עיניים שלי, השיירה, ספרי איילת אהבים, חורשת האקליפטוס, פני מלאך, הופה הופה, איריסים, בכפיים, הכל בגלל האהבה.
כאן יש תמונה

Let it be
חברי להקת הסיקסטיז במופע מחווה לשירי הביטלס- 6.7, יום שישי, שעה 21:00

להקת ה"הסיקסטיז" היא חלוצת להקות ה"קאוורים" בישראל ופועלת זה שלושים וחמש שנים."להקת הסיקסטיז" רכשה לעצמה שם לראשונה, כלהקה ש"הקימה " והעלתה לגדולה את ה"יאכט-פאב" במלון המלך שלמה באילת בשנות השמונים והתשעים.

הלהקה היא חלוצת הלהקות שמבצעות את שירי ה"ביטלס" בישראל ועושה זאת בדיוק רב ובהצלחה מרובה במשך שנים.

מופעי חו"ל הפסטיבל שיתקיים בלייב פארק, ראשל"צ

קצב עולמי– רבע לאפריקה OY VA VOI ומועדון הקצב של אביהו פנחסוב 
4.7, יום רביעי, שעה 21:00

ההרכב הבריטי שקנה לו מעריצים בישראל ובעולם בזכות השילוב המיוחד בין ההשפעות המוסיקליות השונות של חבריו (דאנס, טריפ הופ, כלי זמר ומוסיקת עולם) – חוזר עם אלבום חדש וסיבוב הופעות בינלאומי במסגרתו יגיע להופעה אחת בישראל ב-4/7 בלייב פארק ראשל"צ.

ההרכב שהוקם בלונדון ע"י כמה מוסיקאים צעירים עם רקע מוסיקלי מגוון ושורשים יהודים משותפים, פרץ ב-2003 עם אלבום הבכורה המדובר שלו Laughter Through Tears"" וקטעים כמו Refugee ו Yesterday Mistake, שהכירו לעולם את הזמרת קיי.טי. טאנסטול ובהמשך סולניות ייחודיות אחרות. לישראל הם מגיעים בפעם הרביעית ובהרכב הנוכחי של הלהקה הכולל את : סטפן לוי (שירה וקלרינט), גו'ש ברסלאו (תופים והפקה מוסיקלית), דיויד אורצ'נט (חצוצרה), מייקל וינוור (גיטרה), מושיק קופ (תופים ותכנותים), אנה פואבל (כינור), בת' לאונדריטיס (בס), אורחת : זוהרה. הופעה חדשה עם חומרים מכל האלבומים, כולל האלבום החדש שהסינגל הראשון ממנו יצא ב-8/6.

את הערב יפתח הרכב הגרוב "רבע לאפריקה", שחבריו מנגנים מוסיקה שהיא שילוב של מקצבים אפריקאים, ערבים וFאנק. אחריו יופיע ההרכב הבריטי Oi Va Voi ויחתמו את הערב בהופעת-מסיבה ענקית 'מועדון הקצב של אביהו פנחסוב' המשלבים השפעות יווניות, טורקיות, עם דיסקו ופ'אנק לכדי חפלה ים תיכונית משובחת. ערב שכולו קצב והשפעות מכל העולם.

Flo rida ,
יום חמישי, 5.7 בשעה 21:00

פלו רידה (Flo Rida), כוכב הראפ והפופ מגיע להופעה חד פעמית בישראל במסגרת הפסטיבל. טראמר דילארד, הידוע בשם הבמה פלו רידה, הוא מכונת להיטים משומנת. מאחוריו שורה של להיטים ושיתופי פעולה מוצלחים עם זמרים כמו דיויד גואטה, ליידי גאגא, סיה, מאלומה ועוד.

אלבום הסולו הראשון שלו "Mail On Sunday" שיצא למעלה ממיליון עותקים בשבוע הראשון ליציאתו, כאשר הסינגל הראשון "Low" בו מתארח הזמר טי-פיין היה במקום הראשון במצעד הבילבורד כעשרה שבועות רצופים. באותה השנה, התארח רידה בשיר "Starstruck" של ליידי גאגא, ושנה לאחר מכן הוציא את אלבומו השני "R.O.O.T.S", מתוכו יצאו הלהיטים – "Right Round" שכיכב במקום הראשון במצעד הבילבורד, בבריטניה, באוסטרליה וקנדה, ו-"Sugar" במקום ה-5 במצעד הבילבורד. אלבומו השלישי "Only One Flo" כולל את הסינגל המצליח "Club Can't Handle Me" ואת הסינגל "Who Dat Girl" יחד עם הזמר אייקון , הגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד ולמקום השני במצעד הבריטי.

לרכישת כרטיסים:
3701*
ובמשרד הכרטיס 2870*

לאתר הפסטיבל לחצו כאן

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here