פסטיבל הפיסול הבינלאומי באבן יתקיים זו השנה השלישית בראשון לציון ויארח פסלים מכל רחבי העולם. הפסטיבל שיפתח ב-2 בספטמבר ויתקיים עד ה- 27.9, יתקיים ברחבה הצפונית הצמודה לקאנטרי 360 מערב ויעסוק בנושא 'פסלים אינטראקטיביים' כשהמטרה היא לייצר סוג של פעולה אקטיבית שהצופים יעשו או יתייחסו אל הפסל: יצטלמו, ישתפו, יתבוננו אחרת ועוד.

במשך כל ימי הפסטיבל (כמעט חודש ימים) יעבדו תשעה פסלים על גושי אבן גדולים של כ-3 קוב(טון) בממוצע וייצרו פסלים בשטח פתוח בעזרת כלים פניאומטיים, מקדחות, אבק ורעש שהן מנת חלקם של פסלי האבן. אמני הפיסול שנבחרו ע"י הועדה לשילוב אמנות בעיר מגיעים מארגנטינה, טורקיה, טייוואן, יפן, הודו וכמובן ישראל.

פסטיבל הפיסול הבינלאומי באבן יתקיים בפעם השלישית בעיר. במשך כל ימי הפסטיבל יעבדו אמני פיסול מארגנטינה, יפן, הודו, טורקיה, טאיוואן וישראל על פסלי אבן שיאפשרו לקהל אינטראקציה עם הפסל.

הפסלים שייבנו במהלך הפסטיבל אמורים לייצר אינטראקציה עם המתבונן. למשל, אחד הפסלים מאבן יאפשר לחזות דרך משקפיים ענקיים מאבן דרכם אפשר להתבונן מחדש בנוף ובמתבונן, פסל נבל ענק עשוי אבן , עץ ומיתרים עליו אפשר יהיה לנגן, או פסל קלידוסקופ ענק מאבן דרכו ניתן יהיה להתבונן ועוד. הפסטיבל יהיה פתוח לקהל הרחב בחינם בכל שעות היום.

הדמיה באדיבות עיריית ראשון לציון

 

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here