קרדיט צילום- דודי בר סלע

פסטיבל ראשון לציון חזר ובענק!! במהלך ארבעת ימי חוה"מ סוכות נהנו אלפי אנשים ממופעים של מיטב היוצרים שכללו שיתופי פעולה חד פעמיים והפקות ייחודיות.

הפסטיבל, שחרט על דגלו את שמירת המורשת המוזיקלית, מצדיע, מדי שנה, לאומנים שהם אבני היסוד של המוזיקה הישראלית. השנה קיים הפסטיבל הפקת מקור לרגל 60 שנות יצירה לאושיק לוי, מהזמרים והשחקנים המוערכים והאהובים בארץ, ששיריו מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הרוק והקולנוע הישראלי. בזה אחר זה עלו אסף אמדורסקי, ברי סחרוף, ריקי גל ורבקה מיכאלי, שביצעו לצידו של אושיק לוי את להיטיו מכל הזמנים והתקופות בערב שכל כולו נוסטלגיה ורגש.

במהלך האירוע העניק ראש העיר, מר רז קינסטליך, לזמר את מדליית העיר בעיצובו האמן הבינלאומי ותושב העיר, יעקב אגם, כאות הוקרה על תרומתו לתרבות הישראלית.

באותו הזמן השיקו בערב הפתיחה של הפסטיבל  אברהם טל ובניה ברבי, מהיוצרים והזמרים המרתקים והמובילים במוזיקה הישראלית, את המופע המשותף – "מי לא יבוא". זוהי סגירת מעגל עבור השניים לאחר ההיכרות הראשונה ביניהם, שהחלה בתוכנית דה וויס בה שימש אברהם כמנטור של בניה. "הגיע הרגע. לא יאומן שבתקופה כזו מורכבת הרמנו כזה פרויקט מרגש, שבא להביא יחד ושמחה אמיתית, שכל כך חשובה עכשיו", אמר אברהם, "איזה ספתח לחג, איזו שמחה, זכינו בקהל מדהים – פשוט תודה!" הוסיף בניה.

קרדיט צילום אורית פניני

למחרת חגג פסטיבל ראשון לציון לנתן גושן עשור של פעילות על בימת הלייב פארק מול 8,000 איש. במהלך הערב אירח את חבריו ישי ריבו, אמיר דדון והפתיע את הקהל עם אירוחים נוספים של לירן דנינו ועדן בן זקן.

קרדיט צילום דודי בר סלע

באותו הערב יוני רכטר ושלומי שבן חזרו לשתף פעולה אחרי תקופה ארוכה בדואט הרמוני של שני פסנתרים עם הלהיטים הגדולים של שני היוצרים האהובים.

קרדיט צילום אודי דביר

עוד במסגרת הפסטיבל תיסלם חגגו 40 שנה עם שני ענקי המוזיקה הישראלית, שלום חנוך  ודני סנדרסון, שנתנו הופעה בלתי נשכחת, מארינה מקסימילאן אירחה לראשונה את שמעון בוסקילה בהיכל התרבות בערב סוחף ומהנה וקרן פלס נעלה את הפסטיבל כשאירחה לראשונה את עברי לידר במופע  סולד אאוט שהשאיר את כולם עם טעם לעוד.

תיסלם – צילום אבי קקון

ראש העירייה, רז קינסטליך:  "אני שמח שלמרות הקשיים שהיו בדרך בשל מגיפת הקורונה, לא ויתרנו ומצאנו את הדרך לקיים את הפסטיבל תחת הקפדה ושמירה על ההנחיות ואיפשרנו לקהל הרחב להגיע,  לראות את ההופעות וליהנות מתרבות במיטבה"

נתראה בשנה הבאה!

קרדיט צילום גיל רובינשטיין

תגובות

תגובות