OLYMPUS DIGITAL CAMERA

בחודשים האחרונים, במרכז הקהילתי נאות אשלים במערב העיר, בכל יום שלישי בערב, בשעה 20:00 מגיעים עוד ועוד אנשים לסטודיו המחול הממוקם בכניסה, כדי לחוות ביחד חוויה יחודית של התפתחות והגברת השמחה דרך תנועה, מוסיקת עולם ומפגש קבוצתי.

לא הם לא רקדנים מקצועיים, וגם לא פריקים של ספורט, הם אנשים רגילים מכל מסלולי החיים, המבקשים לעצמכם שעתיים של שמחה, תנועה, חיבור לרווחה הבריאותית שלהם וחיבור לאנשים אחרים.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

הביודנסה היא שיטה המבוססת על תנועה ומשלבת מוסיקה, ריקוד ומפגשים אותנטיים בין אנשים, במטרה לתמוך ולקדם את הבריאות, את שמחת חיים ואת התחושה של לחיות את החיים במלאות.

ההתנסות בביודנסה נעשית באמצעות מפגש שבועי של שעתיים פעם בשבוע, כל שבוע. החוויה ברובה אינה מילולית, מה שפותח את המשתתפים לאפשרויות ביטוי חדשות ותקשורת בינאישית מטיבה עם האחר. אין צעדים מיוחדים ואין צורך בניסיון מוקדם בריקוד.

ביודנסה מאפשרת לנו להוריד את הלחץ המצטבר עלינו בחיי היומיום. מדובר בפעילות קבוצתית המתרחשת בסביבה מכילה המקבלת אתכם כפי שאתם, ללא שיפוטיות. תוך כדי המפגש אנחנו פשוט נעים, רוקדים כמו שהיה כשהיינו קטנים, עם הרבה חיוניות ושמחה. בזכות השיטה אנחנו מחזקים את החוויות שלנו בכאן ובעכשיו, במקום לחשוב כל היום על מה היה או מה יהיה. נוצר מרחב בטוח להתפתחות עצמית ולביטוי רגשי ואנו למדים יחד ליהנות מעצמנו ומהסובבים אותנו בפשטות.

אם אתם מרגישים שהגיע הזמן שלכם לחזק את השמחה והחיוניות שלכם, אם הייתם רוצים לתחזק מצב רוח מרומם על בסיס קבוע, לחזק את המוטיבציה שלכם להרגיש טוב ביומיום, אתם מוזמנים להגיע למפגש התנסות בתיאום טלפוני מראש.

להגעה למפגש התנסות, מוזמנים ליצור קשר עם מנחת הקבוצה, דורית שפיר דיאמנט בטלפון 058-4445590

 

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here