עיריית ראשון לציון ומנהל הקהילה בעירייה חוזרים עם פרויקט "הבניין המדליק" גם השנה. מדי יום, במהלך חג החנוכה יתקיימו עשרות אירועים ברחבי העיר שמטרתם קירוב לבבות ויצירת אור בין תושבי העיר, כמנהג מסורת החג. העירייה תחלק למעלה מ-100 ערכות הכוללות נרות, סופגניות, שירונים ואיש שילת (שירות לתושב)  שיסייע לארגון האירוע.

הפרויקט שצובר תאוצה מדי שנה, מזמין את התושבים לחגוג את חג החנוכה יחד עם השכנים בבניין בו הם גרים ולארח אורחים נוספים להדלקת נרות, שירים, אכילת סופגניות, לביבות והשנה גם ניתן לתעד בסרטון את החגיגה המשותפת ולעלות לדף הפייסבוק העירוני. השנה למעלה מ-200 בניינים בעיר ראשון נרשמו לפרויקט ובזכות כך אלפי תושבים יזכו להדליק נרות ולחגוג את החג באווירה חגיגית בסימן של שכנות טובה וערבות הדדית.

פרויקט "הבניין המדליק" היינו חלק ממערך קהילתי רחב הנמצא תחת מנהל הקהילה בעיריית ראשון לציון. בימים אלה, מנהל קהילה חובק בתוכו גם את השרות לתושב ומאמין שכחלק מתפיסת עולמו השירות לתושב כולל בתוכו צרכים ושירותים נוספים כמו פעילויות חברתיות וקהילתיות. צוותי השרות לתושב בעיריית ראשון לציון גויסו במסגרת עבודתם ללוות את הבניינים והתושבים בעיר על מנת לעזור בארגון אירועים קהילתיים אלו.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני גאה מאוד לקדם את פרויקט "הבניין המדליק" גם השנה. אלפי תושבים ברחבי העיר יזכו להדליק נרות ולחגוג את החג יחד שכניהם  ובכך יקרינו אור גדול כמצוות חג החנוכה. ראשון לציון מקדמת במהלך כל ימות השנה ערכים של ערבות הדדית ועזרה לזולת בין בני אדם, ערכים שבאים לידי ביטוי גם בחג האור."

רז קינסטליך ואפרת אברמוביץ

המשנה לראש העירייה ומחזיקת תיק קהילה, אפרת אברמוביץ: "מאז כניסתי לתפקיד כמחזיקת תיק קהילה, פרויקט "הבניין המדליק" תופס תאוצה כשהמטרה היא ליצור קהילה של ערבות הדדית בין התושבים בעיר. בנוסף, מיזם "הבניין המדליק" הוא פרויקט ראשון מבין רבים ליצירת חווית שכנות אמתית."

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here