צילום - עמותת "איכות בשיקום"

לוח שנה חדש חדש יוצא לדרך לקראת ראש השנה מנציח תהליך אמנותי-יצירתי בו מתמודדי נפש, בני משפחה למתמודדים ואנשי צוות תיעדו את חייהם. התוצאה: לוח ססגוני וצבעוני הנושא את בשורת שיקום.

״חוסנה של נקודת מבט״ – פרויקט צילום המהווה את נקודת השיא של סדנת פוטותרפיה בהנחייתו של דרור כץ, מורה לצילום ואוצר ובליווי מקצועי של המנהלות המקצועיות בעמותת איכות בשיקום.

בסדנה השתתפו מתמודדים, בני משפחה ואנשי צוות מכל מסגרות העמותה שלא מכירים האחד את השני, כדי ללמוד את שפת הצילום. בתחילת הסדנה המשתתפים לא ידעו מי דייר בהוסטל, בדיור מוגן, מי בן משפחה למתמודד, מי צוות, ומי אולי גם וגם..

השיח על צילום, על סקרנות, האומץ להגיע ולהיחשף, וחוויית הצילום המשותפת יצרו מרחב התמודדות אינטימי בטוח ומחזק, נטול סטיגמות. הסדנה חיזקה במשתתפים את ההבנה  שמשאבים המצויים בתוכנו לצד מבט, הכרה, ומעגלי שייכות ותמיכה הם אבני היסוד לבניית חוסן.

הצילומים התקיימו בחווה החקלאית העירונית בעיר חולון. התמונות נותנות הצצה לתהליך מרגש שעברה הקבוצה ומבטאות את העוצמה של הבחירה בנקודת מבט.

עלות לוח השנה – 40 ₪ והוא נמכר במשרדי עמותת איכות בשיקום בחולון ובמרכזי יה"ל ברחבי הארץ ( ראשל"צ, חדרה, אשדוד וכפר סבא). ניתן לרכוש גם אונליין גם באמצעות הקישור הבא:

https://meshulam.co.il/purchase?b=c1e1c134796f189485a041d68ca18f29

לפרטים נוספים – 035552784

 צילום – עמותת "איכות בשיקום".

תגובות

תגובות